vineri, 12 februarie 2010

Tort "Casuta din poveste"

BLAT:7oua,21lg.de zahar,7lg.de apa,7lg.cu varf de faina ,1praf de copt
CREMA;1,5l de frisca HULALA, un compot de ananas cubulete


Blatul se face normal ca o piscota,se insiropeaza si se orneaza cu frisca,apoi se pune ananasul.
Am colorat frisca in verde si roz,cu colorant alimentar.Peste frisca de deasupra am pus nuca de cocos verde ca fiind iarba.
Din ciocolata topita pe abur am facut garduletele si braduletii.Am executat casuta din blat ,iar acoperisul din foi de napolitane.

3 comentarii:

Miodrag Surac spunea...

Buna,imi place tortul e propria creatie presupun nu e nimic complicat numai trebuie sa pui suflet cand faci ceva...Bafta

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc Surac,ai dreptate

Anonim spunea...

Hello to all, how is everything, I think every one is getting
more from this web page, and your views are fastidious in support of new visitors.


Feel free to surf to my web site: castle clash cheat tool