sâmbătă, 11 decembrie 2010

Tort papusa Barbie




                                                                        
Uraaaaaaa! am reusit sa fac primul meu tort Barbie,imbracat in pasta de zahar,cu aceasta ocazie i multumesc din suflet senseiului meu Lissa ca ma incurajeaza de fiecare data si se deranjeaza sa ne explice ,pe blog(Lissa `s cakes) toate detaliile si raspunde tot de cate 10 ori la intrebarile idioate cateodata ale noastre,e o scumpica ,datorita ei am avut curajul sa incerc pasta de zahar,eu de obicei lucram cu cea de lapte praf,dar nu se compara si imbracam torturile Barbie in frisca.Sunt multumita ca l-am terminat cu bine,sper sa va placa,am avut si un ajutor pretios,pe langa mine,pe fetita mea,i se vad manutele cum modeleaza,bentita din par si cea de dupa gat ce tine rochita sunt facute de ea si trandafirii de pe planseta de lucru,mi-a fost de un real ajutor.
                                                                         
  Si o poza cu mine ca sa stiti cam ce marime a avut tortul ,comanda era pt.24 de persoane.      
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                                                  Pasta de zahar de pe blogul Lissei: 6 lg.de apa,2 lg.de miere,10gr.de gelatina,1 lg.de margarina,500gr.de zahar pudra Coronita 

Blaturile au fost simple fara cacao,umplutura de frisca si ananas,decorurile din pasta de zahar,la care am facut o mica modificare in loc de 6lg.de apa,am pus 4lg.de apa si 2lg.esenta de lamaie,pentru a nu fi prea dulce.Blaturile dupa ce le-am umplut le-am suprapus si le-am imbracat in 2 unturi amestecate cu 2lg.de zahar pudra,ca sa nu alunece pasta,apoi am decorat papusa si tortul cu pasta de zahar                                                                       
                                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                 
                                                                            

30 comentarii:

mirela spunea...

Superb,ti-a iesit de nota 20,felicitari,,,,,pupici si o zi frumoasa!!!!

Cakeni spunea...

Foarte frumos Doinitza ,superb .I-mi place mult cum l-ai imbracat ,si culoarea foarte frumoasa. Vezi ca stii si tu :)

Reka spunea...

Felicitari, Doinitza, arata foarte bine tortul tau!!!! Felicitari si ajutoarei tale!!!!

felis spunea...

Felicitari!!... E superbaaaaaa.... Eu nu am lucrat niciodata cu pasta de zahar...

giovanna spunea...

felicitaaaariiiiiii!!!!! a iesit fffff bineee. e superba printesa ta.

Miodrag Surac spunea...

Bravo pentru rabdare si frumusete de tort...

MIMI spunea...

ffffffff frumos!felicitari!culoarea e superba!

Doinitza`s cakes spunea...

Mirelus,esti darnica la fel ca de obicei,o duminica placuta

Doinitza`s cakes spunea...

Cakeni iti marturisesc sincer ca am avut ceva emotii,ca o sa mi se lipeasca de maini pasta,da am lucrat-o foarte usor,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi Reka ,sa vezi ce incantata era ca o participat si ea cu ceva si adevarul e ca mi-a prins bine,pup

Doinitza`s cakes spunea...

Felis se lucreaza ca pasta de martipan iese super faina,da reteta trebuie sa fie cea a Lissei ca celelalte nici mie nu mi-au iesit si a ta e superba,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna,daca spui tu imi creste inima,de la tine si de la Lissa ma inspir,chiar daca ma repet,va multumesc,ca existati,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc Surac,esti dragut ca de obicei

Doinitza`s cakes spunea...

Mimi,ma bucur ca iti place,culoarea am nimerit-o,eu am doar coloranti lichizi ce se gasesc in comert,ar trebui sa-mi comand si eu de la wilton,am auzit ca exista ceva reprezentanta si la noi in oras,pup

geta spunea...

foarte frumos tort!felicitari!

Anca (tort.personalizat) spunea...

Super ti-a iesit! Felicitari!

Lissa's Cakes spunea...

Doinitza draga,eu ma simt onorata ca ai invatat de la mine cate ceva ,te pup...tortul e superb,felicitari si acuma ca ai prins curaj cu pasta,la cat mai multe torturi la fel de reusite .

Doinitza`s cakes spunea...

iti multumesc Geta si te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Si tie Anca,mersi mult,pentru aprecieri,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Lissa esti o scumpa ,nu ma critici niciodata,as merita sa ma apostrofezi ca sa stiu unde am gresit,dar tu esti prea blanda,te pup dulce,oricum alta pasta nici n-am sa incerc,ma opresc la a ta,ca o lucrez super

felis spunea...

Doinitza... multumesc pentru raspuns... Mi-a mai fost laudata pasta Lissei... inseamna ca trebuie sa ma incumet sa o incerc...

doinitza`s cakes spunea...

chiar te rog,am luat de la o felie de tort primita la o nunta pasta de martipan si am modelat-o se comporta cam la fel,in cea a Lissei am pus o esenta de lamaie si nu a iesit asa de dulce,chiar a mancat si fiica mea,ei i placea cea din lapte praf,asta seamana cu sugusurile

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Felicitari din suflet draguta mea Doinitza!!!
Esti o ARTISTA!!!
Te imbratisez!!!

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Judy pe unde mai esti ca n-ai mai dat nici un semn de viata?te pup

Tudor Elena Cristina.... spunea...

superba printesa!la cat mai multe printese si .....cat mai multe torturi!pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi My and you si tie la fel,ca esti foarte talentata,pupici

Diana spunea...

wow ce frumos e tortul! imi place foarte mult cum ai facut rochita papusei! si culorile sunt frumoase!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi Diana

Nini spunea...

cum ai suprapus cele doua torturi? cu betisoare de frigaui, cu carton intre ele sau pur si simplu? mie mi-e teama sa nu se scufunde cel de sus in cel de jos sau sa nu reziste la greutate... trebuie sa fac un tort pentru nepotica mea si sunt cam disperata legat de etajul de sus

Doinitza`s cakes spunea...

Nini,cu frigarui,se monteaza,daca e cu doar doua etaje se poate si simplu,fara ele,depinde si de crema pe care o folosesti