joi, 10 februarie 2011

Ciocolata de casa



Aici turnam ciocolata alba peste cea neagra ,care a stat in prealabil la frigider

INGREDIENTE:
Ciocolata alba:350 gr.de zahar,100ml apa,100gr unt,250ml lapte praf,3 lg de cocos  
Ciocolata neagra:350gr zahar,100ml apa,100gr unt,250ml lapte praf,40gr cacao 

Se pune apa cu zaharul pe foc si se fierbe,cam 7 minute(aproximativ) invartind continu,pana ajunge la consistenta mierii de albine(daca puneti pe marginea paharului o picatura si turnati apa,peste ea, ramane lipita,nu se desprinde),daca vreti ciocolata mai moale,lasati si siropul un pic mai fluid,daca o vreti ca cea din comert,atunci sa fie ca mierea(nu foarte groasa),se ia de pe foc,adaugam untul(margarina),cocosul si la sfarsit laptele praf,amestecand energic sa nu ramana cocoloase(laptele se cerne prin sita).La fel se face si cea neagra ,numai ca in loc de cocos se pune cacao.Se imbraca o forma de chec in folie si se unge cu putin unt topit,apoi se toarna compozitia de cacao,se da la frigider,o jumatate de ora sa se intareasca apoi se toarna deasupra cea alba.Dupa ce se intareste se scoate cu folia din forma si se intoarce invers.Fetita mea o adora,ei i place orice contine lapte praf.

24 comentarii:

Reka spunea...

Vai ce bine arata, si luciul acela :-)))). si gustul :-)))). Astept reteta!!!! Iti doresc o seara frumoasa.

Miodrag Surac spunea...

Super arata deza esti experta in prezentare...

daniela s cake spunea...

yami!yami!numai buna ciocolata asta pentru un cadou de Valentine`s day

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Eu nu sunt mare fan de ciocolata...de cumparat...dar ciocolata de casa ma innebuneste!!!Trimite-mi si mie...fie-ti mila!!!!!

Doinitza`s cakes spunea...

am sa pun si reteta Reka,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Surac,tu esti expertul de la tine invat,spun asta chiar daca ma repet,pa

Doinitza`s cakes spunea...

Daniela ,am si uitat ca-i Valentine`s day,ai dreptate ,sa vad daca-si aduce aminte sotul :-))))

Doinitza`s cakes spunea...

cum sa-ti trimit Judy,online:-)))sau prin posta?mai bine da o fuga pana la mine:-)))))

mirela spunea...

Mamaaa,ce bine arata,,,,mmmm,,,,Pupp si MULTA IUBIRE!!!!!O MERITI!!!

Gabriela spunea...

ce-ai facut fata iar!!!,tu ma innebunesti,eu vreau sa mai slabesc si tu ce-mi arati!nu mai vin pe la tine ca ma ingras!te pupik si weekend placut!

Doinitza`s cakes spunea...

si tu Mirela,sa fi iubita ca acum toata viata

Doinitza`s cakes spunea...

mai vino:-((((Gabriela,ca trec pe retete dietetice:-)))))) si tie iubire multa,te pup

David Octavian spunea...

Superb.In dimineata asta cred ca e tocmai buna de mancat.Venim :)))

violette spunea...

Tare bine artata...sigur a fost un deliciu atat pt.cei mici cat si pt. cei mari:)

un weekend placut!

Doinitza`s cakes spunea...

David,te astept,de fapt pe toti,doamne da frumosi copii are mami,sa-ti aduca numai bucurii in viata si ce-ai facut te-ai mutat sau nu?am vazut ca esti tare nemultumita

Doinitza`s cakes spunea...

da intr-un fel,adica pt.fetita si cei mari fiind eu si mama(soacra mea)ca sotul nici macar nu gusta dulciurile mele,adica mint,mananca si el ,haiosele,cornuletele si care nu au crema,imi spune ca-i este greata cand vede cata crema pun in prajituri:-))))) zice cum puteti manca asa ceva?,duminica placuta si tie

felis spunea...

Nu am mai facut din copilarie ce!!... Arata tare bine a ta!!

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Felis si eu fac rar(ca-i scump laptele praf):-)))))te pupic

Lissa's Cakes spunea...

Ce bunatateee...pupici dulci!!

Diana spunea...

mamaaaaa..ce bunatate ai facut! ciocolata de casa este nemaipomenita!imi place foarte mult!

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc Lissa ma bucur cand iti place ceva de la mine,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

sti care-i avantajul Diana la ciocolata asta ca sta si doua saptamani la frigider,nu-si schimba gustul,te pupic

Ana Thomas spunea...

Mi-e asa dor de gustul de ciocolata de casa....ohhhh!
Uite ca prin intermediul tau pot readuce in actualitate gusturile copilariei...Multumesc, Doinita!
La sfarsit de saptamana o voi incerca negresit...

Doinitza`s cakes spunea...

ma bucur Ana ca-ti place ciocolata si mie tot aceleasi amintiri imi trezeste