sâmbătă, 20 august 2011

Tort Sabotelul domnisoarei Timeea

Azi ,am avut de facut un tort ,pentru fetita unei cunostinte ,pe care o cheama Timeea,domnisoara-si dorea tare mult  o inimioara,asa ca mi-a dat mana libera si-a iesit cam ce se vede-n poze.Mama ei a fost tare incantata,sper sa fi fost si fetita,am sa aflu saptamana viitoare,reactia ei.Oricum e primul sabotel facut de mine,mi-as fi dorit sa fac si o gentuta,dar am avut alte probleme pe cap si nu prea era timp.Tortul e din blat de pandispan,crema de frisca,tort gelle rosu si ananas,decorul din pasta de zahar..

18 comentarii:

retete- ina spunea...

foarte frumos ai imbinat culorile,sigur a placut tortul,pe o suprafata mica ai pus multe elemente bine executate,un tort frumos,succes in continuare

Mirela spunea...

Este reusit tortul tau,am sa exucut si eu unul ,tot inimioara ,dar este pt. botezul nepotelei mele,am o intrebare:daca pun pasta de zahar pe el il pot transporta cu masina citeva ore?nu vreau sa se deterioreze,sa se topeasca pasta de zahar.

mandala spunea...

Doinitza, te admir pentru tort ,eu inca nu ma incument sa fac ceva asa complicat !

Reka spunea...

Imi place mult, e tare dragut tortul, saboteii la fel!!!! Foarte frumos!!!! Si culorile sunt vii, vesele ca o mica domnisoara.

felis spunea...

Foarte frumos tortul!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Da ,Mirela,poti sa-l transporti,incearca sa nu-l pui la soare

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Ina,sper sa-i fi placut,ea a ales culoarea roz,eu am improvizat restul :-)))

Doinitza`s cakes spunea...

Mandala,nu-ti poti da seama cat de mult m-am gandit ,cum sa fac sabotul,l-am facut din amintiri,ca n-am avut la dispozitie netul,cum am vazut la Giovanna si la altele,ma bucur ca mi-a reusit,cat de cat

Doinitza`s cakes spunea...

Ce draguta esti Reka

Doinitza`s cakes spunea...

Felis si tu faci lucruri frumoase

Tudor Elena Cristina.... spunea...

a iesit foarte frumoos!!!!feliciatari!!sa fi sanatoasa sa faci cat mai multe torturi si prajituri minunate!pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Si tu la fel,Me and you,pupik

Lissa's Cakes spunea...

buna Doinitza draga,de cand am lipsit vad ca numai bunatati ai facut.
Te pup si te felicit.

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc ,Lissa draga,incerc si eu sa fac fata valului :-))),bine ai revenit

Ioana V. spunea...

Esti foarte tlentata!
Te-am adaugat in lista mea de blogroll.
Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

Timea spunea...

Vai cat e de frumos tortul acesta! esti tare talentata si admir foarte mult 'operele' tale. Felicitari! te pup si te vizitez cu drag..si invat si eu una alta :)

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Alinutza,am sa-l vizitez cu placere

Doinitza`s cakes spunea...

Timea,nu-s tocmai,opere,dar ma straduiesc si eu