miercuri, 23 februarie 2011

Prajitura Krem a la Krem



INGREDIENTE
Blat:6 oua,6 lgde zahar,1pachet de Creme Ole de ciocolata 

Crema:1 pachet Creme Ole de vanilie,200ml lapte,200ml frisca lichida Hulala  

Glazura:2lg apa,2lg zahar,2lg lichior,100gr ciocolata,100gr unt 

Se mixeaza albusurile,cu zaharul si un strop de sare,pana stau batz,apoi se incorporeaza galbenusurile pe rand si la sfarsit se adauga Creme Ole,mixand in continuare,putin atat cat sa se incorporeze crema.
Blatul se toarna intr-o tava(25/35cm),pe o hartie de copt si se da la cuptor.
La crema se mixeaza,laptele frisca si pachetul de Creme Ole,atat cat sa devina o crema,nu prea mult sa nu se prea intareasca.
La glazura,se pune pe foc intr-o craticioara, apa,zaharul,ciocolata,amestecand cu o lingura si se topesc,apoi se adauga lichiorul si untul,iese o glazura super ,eu n-am avut lichior si am pus o esenta de rom.Prajitura aceasta este foarte usor de facut si este foarte buna

33 comentarii:

violette spunea...

yummy, yummy...tare buna trebuie sa fie...

o seara frumoasa!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Cand vii cu laptele sa aduci si o felie de crem a la crem.....arata supeeeer!!!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

oaaaaauuuu..!!!!!arunk si mie o buktik!......super bine arataaaa!pupici..si cat mai multe reteteeeee!!

Bianca spunea...

Foarte bine arata!!! Ce pofta imi e...of of:)

Unknown spunea...

Pt o incepatoare este super blogul tau
Felicitari!
Iar prajiturica delicioasa!

Doinitza`s cakes spunea...

e buna si e usor de facut,pupicei Violette

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi Judy,pai o sa putem manca atatea si impletitura ta si praji. asta?? :-))))te pupic

Doinitza`s cakes spunea...

Si tie la fel Me and you,o buktika vine fuga la tine ,hahaha,pup

Doinitza`s cakes spunea...

Bianca,daca tie pofta o buktika si la tine,fuga ,fuguta

Doinitza`s cakes spunea...

mersi de aprecieri Vera,te pup

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULȚI ANI!
Și cât mai multe postări..
Mulțumesc de vizită și semnul lăsat.
Un sfârșit de săptămână
minunat iți doresc!
Te pup și te mai aștept...

Miodrag Surac spunea...

Super Doinitza dar si trandafirul e la locul lui, bravo. O zi buna...

Petronela spunea...

Felicitari pentru un an de blog!As vrea ca dupa un an sa fiu si eu la nivelul tau...Arata fooooarte bine prajiturica!!!Imi faci pofta.
o zi buna!

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Elena si tie la fel,blogul tau isi merita denumirea,ca e super colorat si iti incanta ochiul,nu papilele :-))))pupic

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Surac si tie weekend placut

Doinitza`s cakes spunea...

si tie ,la cat mai multe postari ,ca ai inceput bine,sa nu te lasi!!!am primit si critici,dar au fost constructive,pup

Gabriela spunea...

mmm...o delicatese,draga mea i-ti urez cat mai multe postari cu retete delicioase cum numai tu stii sa faci,multi ani de acum inainte!te pupik dulce!

mirela spunea...

La cat mai multi ani si postari delicioase,,,,arata super fain prajiturica asta,,,am tot zis ca o fac si eu,,dar inca este in asteptare,,pupppp si spor la bucatarit!!!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Draga mea Gabriela,iti multumesc pt.cuvintele frumoase si tu sa ne bucuri papilele gustative cu cat mai multe delicateturi cum deja ne-ai obisnuit

Doinitza`s cakes spunea...

la fel si tie Mirela ,iubita,la cat mai multe retete,interesante,de care n-am mai auzit pana acum,pupici

Petronela spunea...

Te astept pe la mine cu un martisor ! Pup

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Doinitza,iti urez o primavara vesnica in suflet,bucurie si muuuulte martisoare!!!

felis spunea...

Uite ca nu am incercat niciodata aceasta prajitura!! Ar trebui sa o trec pe lista!
Sa ai o primavara frumoasa!

David Octavian spunea...

La multi ani pentru blog.Si o primavara minunata iti doresc!

Reka spunea...

Ce de buchet de ghiocei!!!! Si ce de prajitura!!!! la Multi Ani!!!! Sunt foarte bucuroasa ca te-am cunoscut pe aleea blogului.

Unknown spunea...

buna,poti sa imi spui la blat ,trebuie pusa crema ,dar o pun praf ,sau o prepar conform instructiunilor de pe plic .multumesc ,vreau sa o incerc azi

Doinitza`s cakes spunea...

iti multumesc Petronela sa ai o primavara frumoasa in sufetel

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi si tie Judy ,o primavara inloritoare

Doinitza`s cakes spunea...

Felis la fel iti doresc si tie

Doinitza`s cakes spunea...

David Octavian ,mersi la fel si tie cat mai multe postari deosebite ca pana acum

Doinitza`s cakes spunea...

Reka placerea e si de partea mea,mersi la fel

Doinitza`s cakes spunea...

Marie il pui praf,imi pare rau ca nu ti-am vazut mesajul,sper sa-ti fi iesit prajitura

Anonim spunea...

Either at the second article or on the following page will be the sales letter that is exactly what they wanted.

The real problem is the work that affiliates have to do before they can start
promoting the free e - Book that come across and like. You can run one or more marketing campaign to get the
buyers like:.

Look at my web-site fastest way to make best way to make money online gta 5