miercuri, 16 martie 2011

Tort cu pinguini



A fost ziua fetitei mele,si-a dorit tare mult un tort cu pinguini din pacate numai pozele astea le-am putut salva,nu stiu dc nu ma mai lasa sa intru pe Photoscape,a aparut o versiune noua si nu mai pot sa le modific din nefericire,pe cele descarcate de pe telefon ,numai pe cele de pe camera foto si cum tocmai acelea s-au sters,regrete tarzii,aici in poze nu e terminat,am mai pus zapada pe el
L-am facut dintr-un blat de pandispan,insiropat cu esenta de vanilie,l-am umplut cu doua creme "furate" de pe blogul Lissei de la tortul Kiss,i multumesc pt ele,una de ciocolata ,cealalta de vanilie si decorul din pasta de zahar care mi-a facut peri albi ,trebuia tocmai cand eram in criza de timp sa-mi faca fitze,vroiam ceva mai deosebit,un iglu langa pinguini,dar nu am reusit sa o lucrez ,se faramita,ma bucur ca va place si invitatii au fost incantati,inseamna ca nu a fost totusi un esec total,eu asa l-am vazut Unul dintre pinguini e realizat de sarbatorita.,am uitat sa precizez :-))))

Si cateva aperitive:chiftelute,snitele din piept de pui si carne de porc si rulada din piept de pui                                               
                                                                        
 Am mai facut salata de beof ,oua umplute si cartofi cu pulpite de pui la cuptor,nici cu ele nu mai am poze                                                                     

27 comentarii:

Bianca spunea...

La multi ani fiicei tale!!! frumos cadou i-ai facut...tortuletul visat cu pinguini.
Pupici

viorica dinu spunea...

La multi ani, tie si fetitei tale. Sa fiti fericiti si sanatosi cu totii.
Tortul, pana la urma a iesit bine. Iar de bun, banuiesc ca a fost super.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

La multi ani buburuzei tale!!!Sa fie fericita si sa va bucure!!!
Felicitari...devii din ce in ce mai buna!!!

Anca (tort.personalizat) spunea...

La multi ani fiicei tale! Te pup.

felis spunea...

La multi ani fetei tale... Foarte frumos si tortul si sectiunea...

giovanna spunea...

tari dulci pinguinii. la multi ani ficei tale!

mirela spunea...

LA MULTI ANI!!!!Foarte frumos tortul,iar de aperitive mi-ai facut pofta,,,,,pupp!!!

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Bianca se putea sa iasa si mai bine

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi Viorica si voua la fel,nu pot sa spun ca nu a fost bun ,am primit foarte multe laude la adresa lui,dar pasta mo chinuit la culme,decorul lasa de dorit :-((((

Doinitza`s cakes spunea...

Judy ,esti draguta ca de obicei ,mersi si voi sa va bucurati de baiatul vostru,pupicei

Doinitza`s cakes spunea...

fetelor Anca si Felis,va multumesc,cremele sunt de la tortul Kiss al Lissei,mie mi-au placut tare mult

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Giovanna,mi-as fi dorit sa fac un iglu si multe altele dar pasta asta pacatoasa ,se faramita,mi-a dat de furca nu gluma,o gramada de nervi consumati

Doinitza`s cakes spunea...

Mirela ,mersi,toate au fost apreciate dar,se putea si mai bine de-atat,pupici

Tudor Elena Cristina.... spunea...

la multi ani! sa fie sanatoasa si sa aveti parte de multe bucuriiiii imprrreuna!!SUPER FETZE AU PINGUINII....pupici si la cat mai multe torturi si ani....

violette spunea...

la multi ani fetitei tale...tortul e tare dragut si reusit...la fel si pinguinii:)...

Doinitza`s cakes spunea...

Me and you ,sunt tare bleguti pinguinii din cauza pastei,trebuiau sa fie veseli:-(((,oricum iti multumesc si tie tot binele din lume,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Violete,esti o scumpica ,la fel ca celelalte,mersi si numai bine si tie te pup

pansy spunea...

La multi ani fetei tale ! sa fie sanatoasa,voioasa si norocoasa

Doinitza`s cakes spunea...

Si tu sa te bucuri de baiatul tau sa-ti aduca numai impliniri

Petronela spunea...

Abia acum am vazut postarea,scuze pentru intirziere...Doresc fetitei tale lamulti,multi ani plini de sanatate si fericire si...cum am aflat ca are vena artistica,incurajeaz-o sa inceapa ca,in viata asta cenusie...trebuie o pata de culoare...Pupicei!!!!

Petronela spunea...

Tot eu,am uitat sa spun ca felia e minunata,iar despre pasta de zahar...am imbracat primul meu tort aseara si cit m-am chinuit........Din nou pupicei!

Doinitza`s cakes spunea...

ai dreptate Petronela,trebuie sa-i incurajam,mersi,bine ca,ti-a iesit pasta,ca arata tare bine,pupic

retete- ina spunea...

super dragalas,imi place mult

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Ina

Anonim spunea...

"A friend of mine, who shares my estimates and writings regarding her Facebook page, told me in which the lady friends and relatives are now beginning to including the estimates. 5 Non-Pinterest Websites for New Year's Day Hangover Cures 5 Non-Pinterest Websites for New Year's happy Foods Recipes. Even if your company doesn't, call local arenas and/or ask specifically discounts you can get as well as offer two free seats in order to local sporting events.

Visit my website jack dorsey

Anonim spunea...

After I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added-
checkbox and now every time a comment is added I get four emails
with the same comment. Is there a way you can remove me
from that service? Many thanks!

My web site - ตู้คอนเทนเนอร์

Anonim spunea...

Hi, I think your blog might be having browser
compatibility issues. When I look at your website in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.

I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, terrific blog!



my web-site :: Elite Test 360