marți, 27 decembrie 2011

Tort Cutiuta inimiora cu ghirlada de trandafiri

O cunostinta,a vrut un tort mai spectaculos,asa ca am ales unul de pe blogul Lissei(Lissa`s cakes),mi-a placut tare mult modelul acesta  si uite ca mi-am luat inima in dinti si l-am facut,astept criticile tale ,Lissa,draga sper sa fii indulgenta,am avut ceva emotii,ca n-o sa stea capacul,dar l-am lasat la uscat 2 zile si s-a intarit pasta,am fost multumita,la fel si doamna Hodis,cineva m-a recomandat dansei, ca fac torturi "dragute" si a vrut sa se convinga.Seara m-a sunat si mi-a spus ca nu se indura sa taie tortul si-l admira cu musafirii dansei,i-am spus sa-l puna in vitrina :-))),era suparata de ce nu l-am postat pe blog,ei uite ca mi-am facut timp si in 2 minute l-am pus,sa-i fac o bucurie..
Tortul,a fost din blat de pandispan alb,crema diplomat de capsuni,iar decorul din pasta de lapte praf,blatul de la baza e imbracat in pasta de zahar,a avut 5kg

25 comentarii:

Fancy Cake spunea...

E minunat!
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,Fansy,la fel si tie,Domnul sa-ti lumineze viata

giovanna spunea...

o wow sunt impresionata. te pup. sarbatori fericite

Anca (tort.personalizat) spunea...

Ce critici? Tortul arata perfect! Sincere felicitari!
Un an nou plin de impliniri iti doresc! >:d<

What's Baking?? spunea...

Beautifully done.

Mirela spunea...

Da,da este superb acest tort,bravo ,Doinita .

Micul spunea...

Foarte frumos.
La multi ani si numai impliniri in 2012.Te pup cu mare drag.

Livia spunea...

Ce frumos e, iar trandafiri sunt perfecti! Sarbatori fericite si un an nou binacuvantat!

Cristina spunea...

Foarte frumos. Nu stiu cine ce ar avea de criticat.

Bonjour spunea...

Superb. Sarbatori fericite si un calduros: La multi ani!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este super frumos tortul.Te pup!

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna ,ma bucur ca-ti place,incet incep sa-mi dau drumul si eu la mana,nu?sarbatori fericite si tie,alaturi de cei dragi ai tai

Doinitza`s cakes spunea...

Deci ,Anca sa nu-mi fac problemute cu criticile?sunt constructive,nu?si tie la fel sarbatori pline de bucurie

Doinitza`s cakes spunea...

Thanks,What`s Baking

Doinitza`s cakes spunea...

Superb,spunea si fetita mea,Mirela,cand i l-am aratat,mersi si tie sarbatori fericite

Doinitza`s cakes spunea...

Micule,mersi si Domnul sa-ti aduca sanatate si multe bucurii,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Nu-s chiar perfecti ,Livia,dar arata,cat de cat bine,mersi si tie tot cei mai bun pe lume

Doinitza`s cakes spunea...

Cristina,cel mai mare critic al meu, e fiica mea,spune lucrurilor pe nume,acum din fericire,a fost incantata,un an bun si plin de fericire

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,DiaMar,toate sunteti tare dragute,un an bogat in impliniri

pansy spunea...

Tiii,da' ce te-ai specializat ! super arata!!! Dar ma intreb cum feliezi asa o torta .
Un an nou plin cu ce vrei tu !LA MULTI ANI!

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy,cred ca intrebarea asta si-a a pus-o si Dora cand a taiat tortul,pai intai,mananci decorul si te lingi pe bot,apoi cand a ramas chel poti sa-l tai linistita ,hahaha si tie,tot cei mai bun pe lume

Lissa's Cakes spunea...

Doinitza ai facut un tort foarte frumos..se vede ca perseverezi si te felicit,e mai greu de lucrat in pasta de lapte praf si e mai buna la gust ca si cea de zahar...acum vin cu o critica...stiu ca nu te superi (nu o fac din rautate si tu sti asta, doar asa invatam )tortul e foarte frumos dar baza are nevoie de o terminatie,o banda care sa fie culoarea trandafirilor,sau niste bobite puse de jur imprejur sau facuta o terminatie din royal...da alt aspect tortului,am vazut ca ai si torturi cu treminatie, cel cu crin imperial ,cel cu motocicleta....te pup Doinitza si mult spor .
Sa ai un AN Nou fericit si multe impliniri.

Diana spunea...

superb tortul!e foarte frumos!

Doinitza`s cakes spunea...

Lissa,criticile-s constructive cum am mai spus,eu pun terminatiile,ma gandeam la o panglica de saten rosu,era bestiala,dar de unde ca era s-o iau in 26 de Craciun ca toate erau inchise,iar ceasul meu arata 4 dimineata,eu trebuia sa merg schimbul unu la 7 mai aveam trei ore de somn,doua torturi intr-o noapte nu-i usor,atunci l-am facut si pe cel cu piticii,o fost tare greu,am improvizat cu un jnur alb,pe care am imprimat cu o forma ca furculita niste striatii,dar poate nu se vede,stiu ca nu era suficient,data viitoare ,am sa iau panglica dinainte,sa nu ma prinda nepregatita,bilute era prea tarziu sa mai fac si trebuiau predate,mersi ca ai fost indulgenta nu mai criticat prea tare :-)))te pupik

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Diana