duminică, 8 ianuarie 2012

Prajitura cu mere si bezea


Am achizitionat un platou ,tare dragut,sub o forma mai deosebita,am ales sa prezint aceasta prajitura pe el   

INGREDIENTE:
BLAT: 5 galbenusuri,12 lg de zahar,12lg de ulei,15lg de lapte,15 lg de faina,1 praf de copt 

UMPLUTURA: 10 mere,5lg de zahar,2plicuri de zahar vanilat 

BEZEA: 5 albusuri,5lg de zahar  

La blat,mixam galbenusurile cu zaharul,punem incet uleiul,apoi faina,praful de copt stins,alternand cu laptele si dam la cuptor,intr-o tava(25/30cm),in care-am pus hartie de copt

Merele,se razuiesc, se calesc,cu zaharul,pana scade sucul,apoi se adauga si zaharul vanilat,dupa care se dau la rece.

La glazura de bezea,mixam albusurile,cu zaharul,pe abur,pana se intaresc putin cam 10 min,apoi scoatem blatul din cuptor,punem merele,nivelam cu o spatula sau o lingura,turnam bezeaua,iar nivelam si cu un cutit cu striatii sau cu o furculita,facem un model sub forma de valuri,pe lungimea prajiturii,dam din nou la cuptor inca 10 min,atat cat bezeaua,sa capete o culoare aurie

13 comentarii:

Craita spunea...

o prajitura tare aspectuoasa si sigur e buna,buna,te poop!

Micul spunea...

Faina prajitura si tare buna.Sa folosesti sanatoasa platoul, e frumos.

dia spunea...

e frumos platoul...si prajitura arata super

DiaMar bucataria galbena spunea...

Daca are mere,atunci este delicioasa.Pup!

What's Baking?? spunea...

wonderful looking dessert!

Doinitza`s cakes spunea...

Craita,e foarte buna,au devorat-o repede termitele mele,am sa o fac cat de curand

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Micule si mie mi-a placut platoul,,mi-ar fi stat gandul tot la el,daca nu-l cumparam,de unde sti ca a fost buna prajitura,ai furat vreo bucatica????? :-))

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Adnia,ai dreptate,ma bucur ca va place si voua

Doinitza`s cakes spunea...

Sa sti,DiaMar,ca eu nu prea faceam praji cu mere,dar nu stiu cum,am inceput sa-mi schimb,parerea,le gust si le fac cu placere

Doinitza`s cakes spunea...

Is a very good dessert,serve you with a glimpse,What`s Baking

Anonim spunea...

Aspectoasa si cred ca e si usoara,modelul de pe platou merita copiat si pus pe un tort. Viorica Petrovici

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Viorica,ai dreptate,cred ca ar fi extraordinar de reusit pe un tort,depinde de talentul la pictat:-))daca-l faci sa ma anunti,iar prajitura e,usor de facut ,o am de la Haplea ,cred,sper sa nu ma insel,i multumesc,a fost tare buna

Anonim spunea...

I Will Show You Exactly How to Save on Utility Bills with DIY Methods, and a call while playing.

With criminal case cheats the online poker certificate quarters, which then allows the apps to run and try to experience all the necessary elements which will never end.


Here is my web-site :: criminal case cheat