miercuri, 16 noiembrie 2011

Prajitura cu mere si scortisoara


Reteta ,cand o sa am timp,e prajiturica din doua oua,iese tare pufoasa,iar aroma de scortisoara,o face irezistibila,pentru cei ce adora,acest ingredient..Nici nu va pot povesti,ce miros imbietor,e in bucatarie in timp ce se coace

INGREDIENTE: 2 oua,18lg de zahar,18lg de lapte,14 lg de ulei,o lingurita de bicarbonat sau 1 praf de copt,aproximativ 30lg de faina ,1kg de mere,5lg de zahar,1/2 lingurita de scortisoara,2lg de ulei

Se bat bine cu telul zaharul cu ouale,apoi cu laptele,cu uleiul,pus cate putin si la sfarsit punem faina si praful de copt stis cu Hellas,compozitia trebuie sa fie mai grosuta ca cea de clatite.Se toarna trei sferturi din compozitie,in tava unsa cu ulei si in care am pus hartie de copt,se aseaza merele,apoi se toarna sfertul ramas.Cu merele se procedeaza astfel: se curata se razuiesc,se storc bine de zeama,apoi se dau la calit in ulei,se adauga zaharul si scortisoara si se da la rece.

16 comentarii:

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Bine ...bine...arata super bine dar..retetaaa.....???....Unde i retetaa?

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ador merele,deci ma servesc cu o bucatica din aceasta bunatate.Te pup!

Paradis spunea...

Tot ce este cu mere imi place.Arata tare bine.

Fancy Cake spunea...

Arata tare bine! Asteptam reteta!

Reka spunea...

Ne plac atat merele cat si scortisoara:-)))).

giovanna spunea...

supeer bunaaa

What's Baking?? spunea...

ooo...those looks fab!

Doinitza`s cakes spunea...

Vine si ea ,numai sa am timp :-))Elena

Doinitza`s cakes spunea...

Si eu,DiaMar ,asa cum am spus merele si scortisoara sunt frati de cruce :-))

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi ,Paradis si eu gandesc la fel,tot asa de mult,imi place tortul cu mere si zahar ars

Doinitza`s cakes spunea...

Fansy,eu sunt tot timpul contra cronometru :-))

Doinitza`s cakes spunea...

Reka, tare bine zici sa vezi cum mirosea in bucatarie...

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna,vino la o portie ca esti numai peste deal,ca distanta :-)))

Doinitza`s cakes spunea...

What`s Baking,esti tare draguta

pansy spunea...

am furat si eu o bucatica!dar ma omori cu cuvantul asta de verificare,care imi mananca zilele !!!! scoate-l ca tot nu foloseste la nimic,daca la creat nervi.bloggerul are activat oricum spamul

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy,nu inteleg dc au aparut cuvintele de verificare ca eu nu le-am activat si sa-ti fie rusinica,fiindc-ai furat :-))),pupici