sâmbătă, 7 august 2010

Rafaello cu cocos


RETETA MAINE PT.CA SUNT FOARTE OBOSITA,AM SA INTRU MAI RAR PE BLOG PT.CA SUNT IN CONCEDIU SI RENOVEZ CASA,VA PUP
Iata si reteta
 INGREDIENTE:150 gr.zahar pudra,200gr.nuca de cocos,200gr.de lapte praf,1 unt,o fiola de vanilie,o foaie de napolitana din comert 


Se mixeaza bine untul cu zaharul si vanilia,se faramiteaza foarte marunt foaia de napolitana,apoi se pune in crema de unt,impreuna cu 150gr nuca de cocos(din aceasta se lasa putin 50gr pt.a tavali prin ea bilutele) si laptele praf.Se formeaza bilute cam cat o nuca si se tavalesc prin nuca de cocos,apoi se dau la rece.Ies cam 45 de rafaello,sunt foarte gustoase fetita mea moare dupa ele ,aceasta reteta ,seamana foarte bine cu originalul.In mijlocul bilutelor se pot pune stafide,alune,etc

9 comentarii:

Mariana spunea...

O ce bine arata!
Iti doresc sa treci repede peste renovare!Tin pumnii!Stiu cum e ca si eu am fost asa acum un an!Bine ca sa incheiat!
Te imbratisez!

Miodrag Surac spunea...

Ce fain tia iesit,unde ai facut la vecini stiu ca nai terminat inca bucataria,glumesc astept sa termini bucataria...

Anca (tort.personalizat) spunea...

Cred ca sunt tare bune!
Spor la treaba... si noi ne apucam sapatamna asta.

mihabiju spunea...

Multumesc din suflet pentru aprecieri. Da, sper sa fie fie bine la targ. Spor la treaba in "bucatarie". Te pup.

Doinitza`s cakes spunea...

iti multumesc Mariana,abia astept sa termin nu mai suport atata praf,halal concediu mai am si eu,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc Surac,le-am facut chiar inainte de a incepe renovarea dar nu le-am postat,mai am cateva retete nepostate si daca tot m-am prafuit m-am gandit sa fac si baia grele zile ma asteapta,ma intreba cineva unde imi fac concediul si i-am spus ca in bucatarie,ce gluma buna,nu? la vecina am facut doua torturi,pt. baiatul unei prietene de ale mele,a avut majoratul(18 ani)

Doinitza`s cakes spunea...

Anca iti tin pumnii,incearca sa-ti organizezi totul de la inceput,eu am avut cateva ghinioane pe parcurs,pe cand mi-am gasit meseriasii,nu mi-au terminat usile(le-am facut la comanda),faianta pe care am vruto nu erau atatia metrii la magazin,a trebuit sa schimb nuanta si nu stiu daca se asorteaza cu mobila(maine mi-o monteaza) of!of! si cate altele,spor si tie

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Mihaela,sa-mi spui cum te-ai descurcat,te pup

Anonim spunea...

rolex daytona
Hello, There's no doubt that your blog might be having internet browser compatibility problems.
Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine but
when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I simply wanted
to give you a quick heads up! Other than that, wonderful blog!