luni, 28 mai 2012

Tort Rafaello cu capsuni si cirese




O bunatate!!! Nu am pus reteta, pt. ca nu am avut timp, dar nu e tare complicata: in partea de jos am facut un blat simplu din doua oua, crema e de diplomat cu frisca, iar deasupra am facut compozitia de rafaello( pe care am intins-o intre doua folii, am decupat un cerc, marimea tavii apoi am pus-o  peste crema de diplomat, nu inainte de a face si cinci bilute de rafaello), l-am dat la frigider 2 ore,iar la sfarsit  l-am ornat cu capsuni,cirese si bilute. Un tort rapid, extrem de bun,dupa parerea mea si aspectos :))

8 comentarii:

Micul spunea...

Arata superb, ce-as manca o felie.
Te pup cu drag, sa ai o saptamana faina.

Anonim spunea...

eu iti doresc succes arata minunat torturile tale dar sti multe cand se uita spune da frumos dar reteta nu are??? mai dane si cate o reteta cand ai timp...

Doinitza`s cakes spunea...

Micule,te invit la o feliuta,l-am facut si in sambata asta,ca ne-o placut tare mult,te pupik si eu

Doinitza`s cakes spunea...

Anonim,iti multumesc tare mult si imi cer scuz, cand nu pun imediat retetele,dar sunt tare ocupata,am multe greutati pe cap si neglijez,unele lucruri in familie ,cand ma ocup de hoby-ul meu,fac torturi noaptea dupa ora 10,e cam greu,dar sa le si postez,e si mai greu

Mirela spunea...

Doamne arata superb ,dar astept si eu reteta cu nerabdare.

Doinitza`s cakes spunea...

Mirela, n-am pus reteta pt ca la rafaello o gasesti, pe blog,la blatul alb la fel ,iar cea de diplomat asemenea ,trebuie doar sa cauti,nu prea am timp sa le scriu din nou,imi cer scz

Anonim spunea...

I've been playing UFC Undisputed 3 for over two years and I found it a real challenge to shake
off old habits. ufc 174 free stream That is pretty much the opposite of traditional martial arts.
Muay Thai is trained to improve the striking aspect of the clinch.

Anonim spunea...

At tɦis time it soսnds lіke BlogEngine is the top
blogging platfokrm availablе rigt now. (from what
I'ѵe read) Is that what yоuu are using on ƴour blog?

my wеblоg - buy dedicated proxies