vineri, 8 iulie 2011

Inghetata de capsuni,vanilie si ciocolata

Inghetata de ciocolata:2lg cacao,4lg zahar,100gr ciocolata cu lapte,200ml frisca lichida,200ml lapte
 Se rupe bucati ciocolata,punem cacao,laptele,zaharul si se pun pe abur pana se topeste ciocolata,apoi se da la rece si se amesteca cu frisca  batuta separat


Inghetata de vanilie:3 oua,3 lg de apa,120gr de zahar,2 pliculete de zahar vanilat(esenta de vanilie),200ml frisca lichida
Se amesteca ouale cu apa zaharul si zaharul vanilat,apoi se mixeaza,mutandu-le pe abur ,pana se ingroasa putin,apoi se da la rece si se amesteca cu frisca batuta


Inghetata de capsuni:200gr de capsuni ,75 gr de zahar,3 oua,3lg apa,100gr zahar,200ml frisca lichida
Se piseaza bine capsunile ,se amesteca cu zaharul si se dau prin strecuratoare apoi se amesteca cu compozitia ,ce se face ca la inghetata de  vanilie,dar fara zaharul vanilat 

Vreau sa-i multumesc ,pentru retete lui http://liviaskitchen.blogspot.com/  .Intr-o cutie de plastic cu capac,se aseaza inghetata de ciocolata,se da la congelator apoi cea de capsuni,iar dam la congelator,si la final cea de vanilie

19 comentarii:

sara & Miki spunea...

La canicula care deja a inceput, inghetata ta e binevenita. Week-end placut1

Tudor Elena Cristina.... spunea...

draga meaa arataaa foarte bine inghetata taaa!!!!...de cand ma chinuiesc si eu sa incerc sa fac si nu mai ajung......:((...cum o incerc cum te anunt!!!...pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Ai dreptate,Sara,langa un pahar de soc cu gheata mai tarziu,e un deliciu,va pupik dulce

Doinitza`s cakes spunea...

Me and you,abia astept :-))),mersi si duminica placuta,pup

Miodrag Surac spunea...

Doinitza, am ajuns si eu si vad la tine tot feluri de bunatati. Imi place.Am fost plecat un timp, ma pregatesc pentru germania. Ce mai face nora?...E cuminte...

camy spunea...

iee am gasit retele de la prajituri :D deja le-am notat pe agenda si inghetata e pe lista ;))cand am sa le incerc cu siguranta te anunt >:D<

Doinitza`s cakes spunea...

Surac,pe unde-ai umblat? am crezut c-ai ajuns in Germania,cand colo nici n-ai plecat,da e cuminte cand doarme si atunci da din picioare :-)))sa ne apui cand pleci sa-ti tinem pumnii si sa-ti uram drum bun,multa sanatate sa aveti ca de restul are grija,Domnul

Doinitza`s cakes spunea...

Camy,gasesti la etichete,toate retetele,adica nu toate ca mai am un vagon plin:-))),pupici

Petronela spunea...

Ma servesc cu mare placere dar cea cu capsuni imi face tare cu ochiul...si daca-mi dai si un pahar cu soc cu cu gheata atunci spun si "saru-mana"... Bine te-am regasit si te pup cu drag!!!

Petronela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Petronela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Petronela spunea...

Ai vazut ,m-am zapacit si am trimis de 3 ori acelasi mesaj...cu caldura asta si cu gandul la inghetata...mi se topeste si creerul...
Te-am pupat din nou!!!

Miodrag Surac spunea...

Doinitza acuma in august, plec definitiv...O seara placuta.

Doinitza`s cakes spunea...

Cu toata placerea te poftesc la o portie cu capsuni daca aceea-ti place,sa nu te topesti de tot,Petro :-)))Bine-ai revenit!

Doinitza`s cakes spunea...

Sa-ti cumperi un Laptop ,daca nu ai, sa ne mai dai un semn de viata din Germania,o sa-ti simtim lipsa,cuscrule :-))),deci l-ai trimis in tabara pe ginere,sa se recreeze,bine-ai facut,ca-s tineri si nu trebuie sa simta,greutatile vietii,copilaria e doar una,papa

Unknown spunea...

Imi lasa gura apa!

Anonim spunea...

buna,
aveti retete minunate. ati putea pune programul ``urmareste-ma prin email `` ca sa ne vina acasa in email retetele ? va rog mult daca se p0oate

Doinitza`s cakes spunea...

Si mie imi lasa,trebuie sa o mai fac,Carmen

Doinitza`s cakes spunea...

Anonim am sa-l activez ,sper sa nu uit,cu tot dragul