marți, 13 iulie 2010

Eclere

INGREDIENTE: 

ALUAT10lg de apa,100gr untura,100gr faina,3oua mari 

UMPLUTURA:250ml frisca,1budinca vanilie,1esenta vanilie,1ou,500ml lapte,4lg zahar  

Se pun intr-o craticioara pe foc apa,impreuna cu untura si se lasa sa fiarba,se adauga faina,invartind repede,pana se ingroasa,apoi se ia de pe foc si se adauga imediat un ou intreg,invartind repede,apoi iar un ou,iar se invarte si la sfarsit ultimul ou,cand terminam de pus ouale ,arata ca o crema mai grosuta,inainte parea ca si cum ar fi taiata(sa nu va speriati) ,se lasa sa stea un pic apoi se pune intr-un posh si se aranjeaza in tava(tava nu se unge),se da la cuptorul incins dinainte ele vor creste ca  niste gogosi..Dupa ce se racesc se taie capacele si se pune umplutura,dupa imaginatia fiecaruia.

Se face o budinca din lapte,zahar ,un galbenus de ou si lapte,dupa ce se ingroasa,se bate separat albusul de la ou,foarte bine si asa calda,dupa ce o luam de pe foc,se adauga in ea, acesta,amestecand incet de sus in jos.Frisca se mixeaza bine  si in gogosi punem budinca,apoi frisca ,iar deasupra capacelul si o bucatica de jeleu, gelatina sau cirese confiate,dupa preferinta 


Premii pt
Gabriela,
Mirela,
Diana,
Pansy,
Giovanna,
Vio,
Judy,
Mimi,
Anca,
Cccris,
Nely,
Lissa,
Daniela Bighiu,
Felis,
Surac
cu toate aprecierile mele                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

23 comentarii:

giovanna spunea...

of doamne.... ce pofta mi=ai facut...

mirela spunea...

Foarte bine arata,de mult nu am facut,dar vin la tine,,,,te pup si o seara placuta!

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc fetelor,nu stiu Mirela de ce nu pot sa intru sa-ti las commenturi si va astept la o portie

Nely spunea...

Multumesc mult pentru vorbele frumoase din mesaj si premii! dar pe langa premii pot sa-mi iau si o portie de ecler?:))...numai una...
Pupici.

Nely spunea...

Multumesc mult pentru vorbele frumoase din mesaj si premii! dar pe langa premii pot sa-mi iau si o portie de ecler?:))...numai una...
Pupici.

Anonim spunea...

si eu care am crezut ca premiul era un ecler..:((, multumesc!

Gabriela spunea...

Multumesc Doinitza's pentru premii sant super faine,dar nu plec fara sa-ti fur si un ecler...pai sepoate sa las asa o bunatate?pupik!

giovanna spunea...

multu tare ca m-ai inclus si pe mine in lista ta. nici nu le-am avzut data trecuta. am ramas cuplata doar pe ecler.
te pup
si mu;tumesc mult

mirela spunea...

Multumesc Doinitza sunt super premiile si ma bucur din suflet ca te-ai gandit si la mine.pupici

Anca (tort.personalizat) spunea...

Multumesc frumos de premii. Cred ca o sa incerc cat de curand reteta asta. Salivez aici...

Diana spunea...

doinitza uite am luat premiile, imediat le publit, iti multumesc pt ele, si sa stii ac-ti fur si un ecler, chiar nu am mancat d emult..mmm foarte bun e.

Miodrag Surac spunea...

Mersi mult pentru premiu...

Miodrag Surac spunea...

Ecler arata perfect,super...

Doinitza`s cakes spunea...

Vincent eu m-am logat la voi la ianchis_doinitza,iti multumesc oricum

Doinitza`s cakes spunea...

v-am premiat pe toti pt ca ati meritat pe deplin,realizarile voastre arata asta daca am uitat din neglijenta pe cineva imi cer scuze

Miodrag Surac spunea...

Buna am pus blogul tau la mine...

pansy spunea...

simpatice premiile,le iau acuma,ti multumesc din suflet !

Petite Foury spunea...

Doinita arata super eclerele! O rugaminte am, daca se poate...cum faci ca sa nu ti se lase gogosicile? Eu inca n-am reusit performanta asta sa-mi stea toate batz :-))) Te pup!

Doinitza`s cakes spunea...

Surac si eu pe al tau

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy ,le-ai meritat

Doinitza`s cakes spunea...

Petite,tot secretul e sa nu deschizi usa de la aragaz si sa nu le faci prea moi

Anonim spunea...

E cea mai buna reteta de ecler pe care am incercat-o!pur si simplu au iesit asa cum trebuiau!Felicitari!

Doinitza`s cakes spunea...

Ma bucur, ca ti-au iesit ,cum trebuie, Anonim, mi-au spus mai multe persoane, ca explic foarte bine retetele, inseamna ca efortul pe care-l fac, nu-i in zadar:) mersi