duminică, 16 ianuarie 2011

Prajitura Coca Cola


Am sa pun si sectiune ,uite ca le-am pus
 INGREDIENTE
BLAT: 4 oua,300gr.de zahar,12lg.coca cola,2lg.cacao,1 praf de copt,200gr.de faina 

CREMA:1 budinca de vanilie,300ml.de lapte,250gr.de zahar,4lg.de nuca de cocos,o margarina si jumatate ,250ml.de frisca

GLAZURA:100ml.de frisca,100gr.ciocolata amaruie

Se mixeaza albusurile cu zaharul,pana stau batz,apoi se pun galbenusurile(in care am pus praful de copt stins,cu putin Helas si le-am lasat la crescut pana am batut albusurile),tot cate o lg  si iar mixam,adaugam cacao si mai batem putin ,dupa care cernem faina si o amestecam incet de sus in jos,sa se omogenizeze.Turnam compozitia intr-o tava de 25/30cm.,in care am pus hartie de copt. 

La crema se fierb 250ml.de lapte cu200gr.zahar,separat budinca se amesteca cu 50ml.de lapte si cu 50gr.de zahar,apoi se toarna in laptele fiert ,se da un clocot si se lasa la racit.Margarina se freaca bine si se amesteca cu budinca si cu cocosul 

La glazura se pune frisca intr-un ibric pe foc si se adauga ciocolata,amestecand pana se topeste,atentie sa nu fiarba,daca-i prea moale se baga la frigider,daca-i prea tare se mai pune putina frisca 
Se pune blatul,crema,deasupra cele 250 ml.de frisca mixate,apoi glazura

18 comentarii:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

woooow ce frumusete!!!!Cred ca o sa trag o fuga sa gust prajiturica asta si sa fur o gogoasa.....ce pofta mie!!!

Cakeni spunea...

Vai ce bine arata, o sa salvez reteta .
Iar gogoase n-am facut de omie de ani,super idee cu ciocolata:)Te pup

mirela spunea...

Super prajitura,este o reteta tareee veche,,,,pe vremea copilariei cand nu prea se gasea coca cola,,,,si mama vroia sa faca prajitura asta cu greu renuntam la cateva guri din bunatatea de cola,,,ma certam cu fratele care sa dea mai putin,,,pupici si o saptamana frumoasa!!!

Doinitza`s cakes spunea...

ti-am pastrat Judy si gogosi si prajiturica,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Cakeny ,reteta de praji.cocacola am modificato putin ca avea glazura de budinca cu cola si era prea tare,nu-i placea fetitei,asta-i imbunatatita,ca sa zic asa,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Mirela am trait si eu vremurile alea,da pe atunci nu stiam de prajitura asta,era aia radio,Jerbo,cu miere,cu solocale,etc,ma uitam cu jind la ele si ma gandeam cum ar fi sa mananc pe saturate si uite ca am ajuns sa le fac eu ,mi-am implinit visul.mananc cate vreau,numai ca se pune pe mine,te tuc

Cakeni spunea...

Am lasat mesaj la mine pe blog ,la tortul cu funda.Te pup

Doinitza`s cakes spunea...

cred ca ne intelegem telepatic tocmai ma gandeam la tine,Cakeni,mersi

mirela spunea...

Draga mea,eu am zis ca incep sa impodobesc casa pentru iepuras,dar vad ca la tine a venit deja,,,,,te puppppp!!!!

giovanna spunea...

are pagina web firma aceea din zalau?

pansy spunea...

n-am mancat niciodata ! da"cred ca e buna.

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy ,te asigur ca e buna,un pic amaruie de la cola,nu-i exagerat de dulce,te pup

felis spunea...

Foarte bine arata!

Miodrag Surac spunea...

Buna Doinitza, am revenit dinconcediu si iti doresc un an fericit, plin cu bucurii si multa sanatate...

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Felis si ale tale sunt fainute si gustoase,te tuc

Doinitza`s cakes spunea...

La fel Surac cuscrule(ase se spune la noi la tata ginerelui)hahaha

Petronela spunea...

Ma tenteaza o voi pune la lista de prioritati...Apropo felicitari pentru blog ,oricum sunt cea mai boboaca- am 3 saptamani de blog ;)) si sper sa mi-l imbunatatesc !
Pe curand !

Doinitza`s cakes spunea...

Ma bucur,ca-ti place,d-na mister boboaca:-))))