vineri, 20 ianuarie 2012

Tort majorat Vanessa


Trebuia sa realizez un tort roz,etajat,cu o fundita din mai multe bucle si neaparat un trandafir,pentru majoratul unei domnisoare,asa ca am ales un tort de pe blogul Lissei,imi pare rau ca in unele poze culorile par mai spre rosu decat spre roz,arata mai bine la buclele albe sa fi pus tot pasta de zahar ca-i mai alba,cea de lapte praf e mai galbuie,dar fetita mea doar asa a vrut sa o fac,pt ca-i mai bun gustul ,e pentru prima data cand fac fundita asta si-mi place cum a iesit,ma gandeam ca n-o sa iasa bine.Blaturile sunt din pandispan alb,interiorul diplomat de ciocolata,imbracat in pasta de zahar,iar decorul(fundita si trandafirul) din pasta de lapte praf,a avut 6kg.Ce pot sa va spun e ca sarbatorita a fost tare incantata,m-a intrebat, daca invitatii o pun cu capul in tort ce sa faca,am ras ca asa-s tinerii si i-am spus ca eu nu ma supar :-)).
                                       LA MULTI ANI!!! iubita mea, sa-ti dea D-zeu fericirea dupa care tanjesti atat si distractie placuta la Party, te pupik

10 comentarii:

giovanna spunea...

foarte frumos. felicitari!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna,oare cand,iti mai faci timp,sa-mi raspunzi si mie,cand esti tot timpul ocupata,mersi,mult de tot

Timea spunea...

superb tort!!!

Alynusa spunea...

Superrr!
A fost ziua majoratelor...
Foarte frumos!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ai un premiu la mine.Sa vii sa-l ridici.te pup!

Mãdãlina spunea...

E minunat acest tort pink! Ai spus ca a avut 6 kg, ai putea sa imi spui, te rog, pt cat faci tu un tort /kg. Eu nu prea stiu cat sa cer, mai ales ca pana acum am facut numai pt familie si prieteni si de multe ori tortul a fost cadou din partea mea. Am inceput sa am cateva cereri pt zile de nastere viitoare si nu vreau sa li se para mult daca zic vreo 30 lei/kg, avand in vedere ca si ingredientele costa ceva bani. Ti-as fi recunoscatoare daca mi-ai raspunde.

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi ,Timea

Doinitza`s cakes spunea...

Alynusa,ai dreptate,multa lume ma suna pt majorate,dar nu pot sa preiau comenzile,ca am alte probleme pe cap,torturi fac mai rar,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi ,DiaMar ca te-ai gandit tocmai la mine,sunt onorata,imi cer scuze ,ca am cam intarziat,am avut ceva necazuri

Doinitza`s cakes spunea...

Depinde si de model,iti imaginezi ca pe ala cu Alba ca zapada,am lucrat o saptamana,dar e bine cum te-ai gandit,daca vrei putem vb la telefon,pe chat,cu mare drag