vineri, 24 septembrie 2010

Prajitura Tosca 2

INGREDIENTE:vezi la prajitura Tosca,de pe blogul meu,difera doar faptul ca nu am pus frisca peste crema si glazura am facut-o din ciocolata topita ,neagra si alba,tot fara frisca ,intamplarea a facut sa nu am frisca in frigider,de obicei mie nu-mi lipseste,o am la indemana,prajitura asta e apreciata la orice ocazie,cred asta pt,ca toata lumea imi cere reteta.Crema de oua este tare pufoasa o ador.Am taiat prajitura cu un cutit incalzit la foc,nu va fie lene cu putina rabdare se taie forte binePersoanele care detesta macul si cocosul,e normal sa nu o placa,nu?,in rest ceilalti o adora. N-am taiat fructele din imagine,pt.ca am vrut sa ma laud cu ele ca sunt din gradina noastra si sunt cele mai gustoase,ce modesta sunt ,nu-i asa?Apropo biscuitii sau sifonat putin pe drum,de la magazin pana acasa fetita a facut jonglerii cu ei si pe cand i-am desfacut toti erau crapati in doua,ce sa faci asa-s tinerii

20 comentarii:

Unknown spunea...

Arata incredibil de bine! dar nu pot accesa link-ul catre reteta…

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Arata bine tareeeeee!!!

Miodrag Surac spunea...

Ai imaginatie, arata fain...

mirela spunea...

mmmm,,,ce bine arata,fwelicitari pentru decor,iar de struguri,,,,,nu ami zic,sunt fructele preferate,,,,ce bine de tine ca nu trebuie sa-i cumperi.Pupici si o seara frumoasa!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Kadiavsdutzu intra la prajituri si cauta prajitura"Macuita",sper sa o poti obtine daca nu ,scrie-mi si am sa ti-o transcriu,ok?

Doinitza`s cakes spunea...

Judy daca ai fi venit la Zalau ,faceam o portie,ca-i tare buna,asa pofta-n cui,hihihi

Doinitza`s cakes spunea...

Surac,nu ma las la tine,mi s-o destepta imaginatia la batranete,glumesc

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi Mirelus si eu iubesc strugurii,ciresele,piersicile,strugurasii,zmeura,prunele,merele,pereletoate sunt altoite de tati,asa ca pe langa ca sunt dulci sunt si mai mari putin ca dimensiune,avem o livada in oras de 20 de ari,o frumusete cand sunt infloriti pomii,te pup si eu dulce

pansy spunea...

asta e o prajitura tosca,aproximativ.foarte buna !

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy ce-i aia prajitura tosca?

Craita spunea...

wow,wow,de o mie deori wow...arata delicios!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Craita daca o faci o singura data o sa intelegi de ce o place multa lume,e una din preferatele mele,mai imi plac Othello si Rafaello,toate-s cu cocos,le gasesti pe blogul meu

Petite Foury spunea...

Arata mirifique! Felicitari pentru talentul la decorat praji, eu inca n-am ajuns la performanta asta :-)))

Doinitza`s cakes spunea...

Petite ,chiar ca ma infurii,cand ma gandesc ce torturi faci tu nici intr-o mie de ani nu am sa reusesc,sarut-o pe fetita ta din partea mea ca-i o artista,o mosteneste pe mami

pansy spunea...

uite aici prajitura tosca facuta de diamond :
http://diamondlovescuisine.blogspot.com/2009/09/prajitura-tosca-printre-preferate-d.html
am facut si eu o prajitura inspirata de tosca lui diamond :
http://panseluta-violet.blogspot.com/2010/05/prajitura-cu-mac-si-portocale.html

Gabriela spunea...

foarte fain decorul prajiturii,arata tare bineee!!!cat despre gustul ei sant mai mult ca sigura ca e super delicios!o duminica placuta!

Doinitza`s cakes spunea...

ok. Pansy m-am lamurit

Diana spunea...

mmm...ce frumoasa e prajituraaaaa...imi place cum ai ornat-o si reteta e delicioasa!

Doinitza`s cakes spunea...

chiar e tare delicioasa Gaby

Doinitza`s cakes spunea...

mersi,Diana