joi, 3 martie 2011

Tort Rafaello



 INGREDIENTE
Compozitia de Rafaello: o foaie de napolitana,200gr lapte praf,100gr zahar praf,200gr margarina(unt),100gr cocos,750ml frisca,1 pachet de intaritor 

Compozitia de biscuit:100gr biscuiti simpli,o foaie de napolitana,150gr margarina,50gr cocos,2lg.de miere. 

Prima data facem compozitia de biscuit:se macina biscuitii si napolitana apoi turnam deasupra margarina topita,mierea si cocosul , amestecam bine ,asezam aceasta compozitie in tava rotunda cu inel cu diametrul de 25cm si o tasam bine sa formeze o foaie ca de blat.Peretii interiori se tapeteaza cu hartie de copt unsa cu putina margarina sa aiba aderenta cu tava ,pentru ca sa nu se lipeasca crema de peretii tavii. 
La compozitia de Rafaello,se mixeaza margarina cu zaharul,apoi se adauga amestecand,cocosul,laptele praf,foaia de napolitana sfarmata si la sfarsit frisca (mixata separat bine cu intaritorul)Aceasta compozitie se toarna peste foaia din tava,se niveleaza bine si se taseaza putin sa nu ramana goluri de aer in crema,se da la frigider vreo doua ore,apoi se desface inelusul se inlatura hartia de copt si se mai aranjeaza putin sa fie perfect,apoi se pune deasupra putina nuca de cocos.
Din compozitia de Rafaello,am oprit putina  inainte de a pune frisca,pt. a face cateva mingiute de  decor,iar din ciocolata topita am facut cateva inimioare,cam atat sper ca am explicat bine vreau sa va spun ca-i un tort super,super delicios.
Era duminica si am avut cateva meciuri la sala si parca nu e duminica daca nu am ceva dulce la frigider,cum nu puteam sa coc,in cuptor ,deoarece-i pacat,m-am gandit sa fac Rafaello si ca sa fie mai special ,l-am facut sub forma unui tort,deci se face la rece!!!! n-avem nevoie de cuptor,dupa parerea mea e cel mai bun tort pe care l-am mancat vreodata,atentie la fanii cocosului,e foarte delicios!!!!

22 comentarii:

mirela spunea...

Foarte bine arata,,,cred ca-i tare bun,,,,,,cum sunt fan cocos,,,,,yamiiii,,,pupppp!!!

giovanna spunea...

mmmm ce bunanate.... mamaaaaaa si sunt la curaaaa....

Petronela spunea...

Foarte,foarte frumos si pare atat de lejer...as manca si eu o feliuta...daca nu chiar doua...Te-am pupat.

Anca (tort.personalizat) spunea...

mmmm :) cred ca e delicios! Si nu sunt la cura :))

Micul spunea...

superb tortul.Arata tare apetisant.Weekend placut iti doresc.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Arată super..Doinitza!
De bun doar tu simți
gustul...noi doar admirăm..
Mulțumesc pentru cuvintele
frumoase adresate blogului meu.
Îți doresc un weekend excelent!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

Doinitza`s cakes spunea...

Putem da mana ca si eu sunt fan cocos ,mersi si eu te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna si eu sunt la cura ,dar una nu prea drastica,nu mai mananc dupa ora 5,in rest dulciuri mananc,dar pana la 5 :-))))

Doinitza`s cakes spunea...

Petronela te invit pe la mine la o feliuta,ca-i o bunatate,pupicei

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi ,Anca ma bucur ca nu trebuie sa ti cura,multa lume rade cand spun ca trebuie sa slabesc putin,zic ,ca n-am de ce ,dar eu asa simt,te pupic

Doinitza`s cakes spunea...

Micul si tie la fel,iar tortul e buuun!pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Elena n-ai patit niciodata sa te gandesti mult la o anumita mancare si parca i-ai simtit gustul ?eu am trecut prin asa ceva :-))))pupici

Reka spunea...

Doinitza, arata extraordinat de bine!!!! Imi place mult de tot!!!! Felicitari!!!!

Cakeni spunea...

Vai ce bine arata Doinitza,musai sa salvez reteta asta ,ca nu am nici o reteta de tort cu cocos ,si asta pare perfecta:) te pusi:)

elida spunea...

ce bine arata!!!!!!!!

pansy spunea...

arata grozav si am sa incerc tortul tau! bomboanele rafaela sunt preferate noastre!

Florentina spunea...

Multumesc pt vizita pe blogul meu !
Ai un blog reusit si am sa-mi fac timp sa-l parcurg pe tot ca mi-am dat seama ca am ce vedea .
O duminica placuta !

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Reka tie-ti place tot ce fac :-))))),te pupic

Doinitza`s cakes spunea...

Cakeni e,foarte bun,l-am inventat eu ca ne saturasem de bombonelele de Rafaello si cum aveam lapte praf,mi-am zis hai sa fac un tort cu compozitia asta,fiindca era duminica nu puteam sa coc un blat si am facut o compozitie de biscuiti,a iesit foarte gustos,pup

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi Silvia si tu faci bunati o gramada,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy si noua ne plac mult,dar le-am tot facut ,am vrut ceva mai special,pupicei

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc Florentina,pentru vorbele frumoase te pupic