duminică, 17 aprilie 2011

Tort Rafaello 2 de ziua mea

Pentru ca azi am schimbat prefixul anilor,am facut un tortulet simplu si gustos,spun asta deoarece a fost foarte apreciat de musafirii mei,am sa postez reteta maine
INGREDIENTE:
BLAT: 3oua,9 lg zahar,un pic de sare,1 praf de copt,3 lg faina 

CREMA: 700ml frisca,1 plic de tortgelle rosu(gelatina rosie)100gr capsuni pasate 

GLAZURA: o foaie de napolitana sfarmata,100gr cocos.100gr zahar pudra,200gr margarina,200gr lapte praf 
Se face un blat normal,ce se insiropeaza cu o esenta de migdale+2lg zahar.Frisca se mixeaza ,separat se pune tortgelle-ul pe foc impreuna cu 4lg zahar si 150ml apa,si se lasa putin pana se topeste gelatina,se pune pireul de capsuni,atentie!!! sa nu fiarba,se lasa sa se raceasca ,apoi se toarna peste  frisca si se mai mixeaza putin Blatul il asezam in forma cu inel punem hartie de copt pe interior,si apoi turnam crema,niveland frumos,se da la frigider 2 ore,apoi se pune glazura.Dupa ce a stat la frigider se scoate forma detasabila si se desprinde hartia de copt de pe laterale
La compozitia de Rafaello,se pune foaia de napolitana,separat se mixeaza,margarina cu zaharul,apoi o amestecam cu napolitana,adaugam laptele praf,cocosul si framantam bine,din aceasta compozitie oprim  cam 3 linguri,pentru bilutele de ornament de deasupra,pe cealalta o asezam peste crema  Decorul e facut din pasta de zahar si pasta de lapte praf:doi trandafiri,o panseluta si o floricica

26 comentarii:

giovanna spunea...

arata fff bine! sigur a fost gustos. La muuuuuuuuuuuulti aniiiiiiiii!!!!!!
te pup. sa fii sanatoasa si fericita.

Anonim spunea...

La multi ani! la cei 20 de ani :) Suna tare bun tortul tau si la fel de buna sa iti fie viata cu cei dragi linga tine!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Giovanna si tu la fel,gustos sigur,daca fost devorat de termitele de la petrecere pupicei

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc ,Criss n-ar fi rau sa am 20 si mintea de-acuma :-)))) si tie la fel

Anca (tort.personalizat) spunea...

La multi ani! Multa fericire si sanatate iti doresc. Viata sa-ti aduca doar bucurii, iar noul prefix sa iti aduca ani frumosi! Te pup! >:D<

Bianca spunea...

Super tortuletul!!! La multi ani, multa sanatate si fericire iti doresc.

Micul spunea...

La multi ani, multa fericire si sanatate.
Tepup cu drag, tortul e minunat si frumos colorat.

Petronela spunea...

LA MULTI,MULTI ANI PLINI DE SANATATE SI FERICIRE ALATURI DE CEI DRAGI!!!!
ITI DORESC O VIATA SENINA SI CU MULTE IMPLINIRI!!!!
TE PUP DUBLU AZI!!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Si nu spui nimic......
LA MULTI ANI draguto!!!!
Sa-ti dea Dumnezeu numai bucurii!!!
Tortul e SUPEEEER!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Anca,mersi,sper ca prefixul sa fie numai de bine;-))))pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Bianca,mersi si ma bucur ca-ti place tortuletul,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Micul,multumesc,am zis ca trebuie un pic de culoare,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc ,Petronela,daca ma pupi dublu sunt foarte incantata,pup

Doinitza`s cakes spunea...

Judy ,mersi si tie numai bine in viata,pupicei

pansy spunea...

doinitzooo ! LA MULTI ANI ! FERICITI! SANATOSI !SI CUM II VREI TU ! niste premii caraghoase de primavara te asteapta !sigur,dupa ce termini cu sampania .la cafea,poimaine dimineata.

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy ,mersi,am terminat sampania asa ca ma servesc cu premiile tale,pupicei si sa nu uiti de cafea

Reka spunea...

La Multi Ani Doinitza!!!!
Ce de tort, ce de culori!!!! Felicitari!!!!

mihabiju spunea...

La multi ani sanatosi, fericiti si sa fii inconjurata de dragostea celor dragi tie. Tortul arata senzational. Felicitari Pupici

Nely spunea...

Cu intarziere iti spun si eu LA MULTI ANI! Tortul este superb! Pupici si-o zi frumoasa!

Gabriela spunea...

Doinitza iubita,La muuuuulti,muuuuuulti aniiii,cu sanatate ,fericire si multe bucurii,imi cer scuze de intarziere,nu am fost pe faza,dar cum se spune mai bine mai tarziu decat niciodata,sa fii sanatoasa draga mea iar tortul e superb,La multi ani inca o data!Te pupik dulce!ps.daca vrei reteta de pasta frolla o gasesti la comentarii pe blogul meu,i-am scris-o lui Cris,daca crezi ca te intereseaza...!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Reka ,in sufletul meu e primavara,nu numai afara,pupicei

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi scumpa mea Mihaela si tu la fel sa fi,te pupic

Doinitza`s cakes spunea...

Nely ,cei din urma vor fi cei dintai:-)))))mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Gabriela draga mea,mersi si am sa notez reteta de frolla,pupicei

Cakeni spunea...

La multi ani Doinitza draga ,multa fericire si sanatate,iti doresc,te pup:)

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Cakeni si tie la fel tot binele din lume