vineri, 12 februarie 2010

Tort "Chocolate Roses"

 
TRANDAFIRI DIN CIOCOLATA 
NEAGRA:120gr.ciocolata neagra amaruie,60gr.de miere.

Mierea si ciocolata se topesc pe abur,se amesteca pana se omogenizeaza si se ingroasa putin,se pun in folie si se lasa pana in cealalta zi la frigider.In a doua zi se scoate, se framanta putin si se modeleaza trandafiri asemanatori cu cei din pasta de lapte praf:se face o biluta sub forma de con apo alta biluta ce se preseaza pe margini ca sa se formeze o petala,aceasta se invarte in jurul conului,tot asa se fac mai multe petale si se lipesc imprejur sa formeze un trandafir,am sa atasez si poze cand am sa mai fac.

ALBA:120 gr.ciocolata alba de calitate,50gr.de miere.

Se fac la fel ca cei din ciocolata neagra amaruie.

Frunzele albe le-am facut astfel:am topit o ciocolata alba in bain marie(pe abur)si cu o pensula mica, pe dosul!! a sapte frunze naturale(adevarate)am pus ciocolata intr-un strat nici prea gros nici prea subtire ca se rup trasand forma frunzei si le-am dat la frigider 5min.,apoi usor le-am desprins,o sa observati ca au ramas modelul de la nervuri pe frunza de ciocolata.
Blatul ,vezi la prajitura Bucuresti,iar crema din exterior la fel, doar ca in loc de colorant am pus cacao,in interiorul blatului am pus crema ganache neagra.

CREMA GANACHE NEAGRA:300ml.frisca,300gr.ciocolata menaj neagra.

Se pune pe foc intr-o craticioara ,frisca lichida,apoi se marunteste in ea ciocolata si se amestaca pana se topeste(sa nu fiarba).Se tine la frigider o noapte apoi se mixeaza bine si se orneaza 

GLAZURA:100ml.frisca,1 ciocolata neagra amaruie,

Se topeste pe foc frisca lichida impreuna cu ciocolata (sa nu fiarba) si se torna incet peste blat.Daca-i prea moale se lasa putin la frigider ,daca-i prea tare se mai pune frisca

4 comentarii:

Anonim spunea...

deci tanti Doina...superb...imi place foarte mult:X:X:X...Ioana Babtan

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc ioana,sambata am sa-l fac pt.sora ta,sa-i dea Dumnezeu multa sanatate si tot binele din lume

Petronela spunea...

Felicitari pentru trandafiri .Chiar nu stiam reteta.Voi incerca si eu.Te anunt cind ii voi face.

Doinitza`s cakes spunea...

Bine ,Petronela,astept si-ti doresc succes