marți, 10 mai 2011

Pancakes

Fetita mea face o bunatate de pancakes,de fapt in romaneste s-ar putea traduce tort de clatite,in comparatie cu cele clasice,sunt foarte pufoase si aromate,usor de preparat,se pot umple cu gem,branza,ciocolata,frisca,topping-uri,chiar si cu ciuperci,in reteta originala cu sirop de artar,am sa pun si reteta mai tarziu

INGREDIENTE: 2oua,2 pliculete de zahar vanilat sau o esenta de vanilie,350gr faina,3lg de zahar,o jumatate lingurita de sare,4lg de margarina topita,300ml lapte,1 praf de copt

Intr-un castron se bat ouale cu telul,impreuna cu zaharul,apoi se adauga margarina topita,laptele,zaharul vanilat,sarea si faina amestecata cu praful de copt,trebuie sa iasa o compozitie mai grosuta,din care se ia cu polonicul si se toarna intr-o tigaie,unsa cu putin unt,fara a se distribui pe toata suprafata doar pe mijloc,cu cat ies mai neregulate,cu atat au mai mult farmec,se intorc de pe o parte pe alta si dupa ce le-am terminat de copt se aseaza, prima clatita,apoi o ungem cu sirop de artar sau cu ce va place la alegere,asezam a doua clatita si tot asa pana le punem pe toate,deasupra decoram cu sirop ,frisca,ciocolata razuita,dupa imaginatia fiecaruia

20 comentarii:

Miodrag Surac spunea...

Bravo Doinitza, super arata, imi place. O seara placuta.

retete- ina spunea...

buna,ce frumos arata,astept reteta

Anca (tort.personalizat) spunea...

Saptamana asta cura... saptamna viitoare recuperez. Asa ca vreau reteta! ;))
Arata mult prea bine.

giovanna spunea...

mmmmmm..... ce apetisante suuunt.... yummy

Petronela spunea...

Arata foarte bine!!!!Si cred ca -s simplu de facut!
Pe curand!

ophelia1983 spunea...

ce imi plac!

yaya6 spunea...

ce minunatie!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Cum ti-am spus Surac meritul e al fetitei mele,ea le pregateste ,le asambleaza,le orneaza si de mancat le mancam toti:-))))

Doinitza`s cakes spunea...

Retete-Ina,am sa pun si ingredientele numai sa am timp,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Anca vine si reteta daca nu acuma seara maine promit

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna esti invitata mea si a fetitei si-asa stai aproape

Doinitza`s cakes spunea...

Ophelia si noua cu toate felurile de umpluturi

Doinitza`s cakes spunea...

Petronela,nu-s greu de facut,dar iti ia un pic de timp,coacerea clatitelor,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Bia,multumesc o minunatie simpla

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Surac,meritul e al fetitei mele,trebuie sa recunosc

Doinitza`s cakes spunea...

Ina ,am pus reteta,nu-i prea complicata

Doinitza`s cakes spunea...

Anca ,am incercat si eu de cateva ori sa fac cate-o cura,dar m-am lasat pagubasa,cum sa nu gust din prajiturelele mele:-)))

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna,esti invitata

Doinitza`s cakes spunea...

Petronela,iti ia putin timp facutul clatitelor,ca de ornat te descurci tu repede

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc ,Ophelia