luni, 15 august 2011

Tort bebe

Sambata,m-am distrat un pic ,cu un tort ,pentru fetita unui coleg.lAm facut pentru prima data botosei si pampers,asa ca fiti toleranti,cu criticile,l-am terminat cam pe la ora 2 noaptea.Cea mai haioasa faza ,a fost cand am aflat ca la petrecere,au mancat copii tot decorul ,in special botoseii,dar pampersul nu l-o vrut nimeni :-(((, copii au crezut ca poate bebele a facut ceva in el :-))). Colegul meu,a fost foarte impresionat,mi-a spus ca inainte de-al pune la frigider,o sa-l arate la toti vecinii. Am facut un blat de pandispan,crema din frisca ,cocos,capsuni si tort gelle rosu,o foaie de rafaello deasupra si l-am imbracat in pasta de zahar,decorul tot din pasta,am sa pun reteta maine

23 comentarii:

mandala spunea...

Doinitza,m-ai facut sa rad cu povestea cu pampersul,tortul este foarte reusit si bentita este tare haioasa !

Dorina spunea...

Foarte frumos

viorica dinu spunea...

Doinitza imi place cum ti-a iesit tortul. Bebele si botoseii sunt deliciosi.

Tudor Elena Cristina.... spunea...

si mie mi place cum ti a iesit bebelul..!!!!urmatorul tort in aceeasi tema o sa vezi ca o sa iasa....mmmmult mai bine si mult mai repede...pupici.....felictari....siiila cat mai multe torturi!!!

Micul spunea...

Fe frumos tul, sunt sigura ca a placut tuturor.
Te pup si-ti doresc o saptamana faina.

camy spunea...

asa bine arata incat mi-ar fi mila sa il tai (l-as pastra ca bibelou :))

Anca (tort.personalizat) spunea...

Frumos tortuletul. L-am vazut mai de dimineata si tot n-am apucat sa te felicit.
Te stii, ce sa mai zic?!
Pupici

Reka spunea...

Imi place tortultau, culorile sunt vii, faza cu pampersul e si mai si :-)))).

Unknown spunea...

Dragalas bebelusul. Reusit tortul. Imi place degradeul din fundal.

Doinitza`s cakes spunea...

Mandala,mersi si pe mine m-o distrat la culme,faza respectiva

Doinitza`s cakes spunea...

Dorina,mersi si ale tale-s deosebite

Doinitza`s cakes spunea...

Viorica mi-as fi dorit la bebe o bentita cu o floricica mica,sa arate a fetita ,dar nu am decupatoarele si uite ca iese si pasta de zahar dar trebuie macinat inca odata zaharul sa fie foarte fin

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Me and you,sper sa fie adevarat ce spui

Doinitza`s cakes spunea...

Micule,da le-a placut,am primit comfirmarea a doua zi :-))),de acolo stiu de povestea cu pampersul

Doinitza`s cakes spunea...

Camy,cred ca asa gandea si colegul cu sotia lui :-))),dar eu nu-s multumita niciodata de ce-mi iese

Doinitza`s cakes spunea...

Am avut ceva probleme,Anca si n-am mai trecut pe la tine,dar ti-am vazut fugitiv creatiile si tare mi-au placut

Doinitza`s cakes spunea...

Reka,m-am gandit ca-i fetita,sa-l fac roz,sa fie la fel de frumos ca ea

Doinitza`s cakes spunea...

Carmen ,multumesc,am vazut undeva pe youtube si mie mi-a placut asa ca l-am executat :-)))

Petronela spunea...

Felicitari draga Doinitza ai creat un tort foarte frumos si bebe-ul imi place la nebunie...are niste ochisori.....
Te pup si o seara minunata!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Petro mi-ar placea sa fac o chitara,pe sambata am un tort pt o domnisoara de 12 ani,n-am idee ce-o sa fac,pupici

giovanna spunea...

super! felicitari si la mai multe

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna,esti tare draguta

Anonim spunea...

Heya i am for the first time here. I found this board and I to find It really
useful & it helped me out a lot. I'm hoping to offer something back and aid others such as
you helped me.

Also visit my homepage: Amino Muscle Review