miercuri, 25 mai 2011

Napolitane umplute cu rafaello si salam de biscuiti

Am facut o prajiturica la rece ca de obicei,pentru ca sambata a fost sarbatoare,iar vinerea nu se coace in cuptor si cum era sa ma las fara ceva dulce,asa ca am inventat eu o reteta foarte gustoasa,revin maine cu reteta

INGREDIENTE:

Salam de biscuiti :300gr biscuiti,doua galbenusuri,200gr zahar pudra,250gr margarina,2lg cacao,o esenta de rom,100-150 ml lapte

Rafaello:o foaie de napolitana sfaramata,150gr zahar pudra,200gr margarina,150gr cocos,150gr lapte praf 

Doua foi de napolitana 

La compozitia de salam se mixeaza margarina cu zaharul pudra ,apoi se adauga pe rand invartind repede,galbenusurile,cacao tot cate putin,separat se sfarma biscuitii marunt se pune esenta,laptele si se amesteca cu crema de margarina La compozitia de rafaello,se mixeaza margarina cu zaharul pudra,apoi se pune cocosul,laptele praf si foaia de napolitana sfarmata marunt si se amesteca impreuna,Se aseaza o foaie de napolitana ,apoi compozitia de salam,cea de rafaello si deasupra alta foaie de napolitana se taseaza bine sa nu ramana goluri si se da la frigider o noapte,daca reusiti si nu vin "soriceii " din familie :-))) sa o devoreze

18 comentarii:

mandala spunea...

Super idee , o salvez !

Anca (tort.personalizat) spunea...

Arata tare bine... dar de ce nu se coace vinerea?

adela ianchis spunea...

imi place si mie ideea de prajitura la rece! ca eu si cuptorul nu prea suntem prieteni, ca sa zic asa :) mai ales daca e vorba de ceva dulce. astept reteta, deci! te pup

pansy spunea...

nici eu nu stiam ca nu se coace vinerea .

elida spunea...

Ms Doinitza,tortul nu e pt fica mea a fost comansa.Mai e pina sa faca si a mea 18 ani,dar timpul zboara.Da eu imbrac tortul in frisca si pe urma aplic pasta,frisca e Creme Patisserie.Numai cu ea lucrez imi place tare mult.Iar pasta de zahar reteta care o fac eu e tare simpla.1 pliculet gelatina granule,doua linguri miere salcam si adaug putina esenta de migdale sa ii dea o aroma si miros placut.Oincalzesc la micro 30 sec si pe urma o amestec cu zaharul,la urma cand e gata o mai framant putin cu amidon.PS am uitat la gelatina adaug si 3-4 linguri apa rece si le pun toate odata la incalzit.Daca nu ai inteles ceva intreabama.Te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Pai ,Mandala,e simpla si dulce reteta mea,nu?

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Anca eu nu coc vinerea.pt ca stiu ca din punct de vedere bisericesc nu-i bine

Doinitza`s cakes spunea...

Adelino ,daca nici asta nu-i simpla ,atunci ma dau batuta :-))),pupicei la toti si odihnitiva fratilor,ca numai din chef in chef umblati,hahaha

Doinitza`s cakes spunea...

Si eu am invatat Pansy de la soacra mea,vinerea si sambata seara dupa ce sfinteste soarele,nu-i bine sa coci

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi Elida ,pe asta o am si eu,zaharul imi face cateodata fitze la pasta ,nu-l macina bine astia,rusinica sa le fie

Precious Mornings spunea...

Mmmm, ce bine arata si cred ca ca-i si foarte gustoasa!

Petronela spunea...

Data viitore cand mai am foi de napolitane,o fac sigur!!!Chestia cu coptul am vazut-o la tine de multe ori dar nu stiam de ce si nu te-am intrebat.Oricum stii fiecare cum este obisnuit si fiecare are traditiile lui...
Te pup si pe curand!!!!

Unknown spunea...

Arata minunat Doinitza!
Felicitari!

Doinitza`s cakes spunea...

Precious,e buna ,depinde de gustul fiecaruia

Doinitza`s cakes spunea...

Petronela ,eu inventez,multe prajituri,chiar mi-a placut si tu ai facut dar fara rafaello

Doinitza`s cakes spunea...

Vera,nu stiu daca arata foarte spectaculos,dar abia asteptam sa ajung acasa de la servici sa mai mananc vreo 2-3 bucatele

mirela spunea...

Ce de bunatati ai facut,ma uit doar cu coada ochiului la ele.puoppppppp

Doinitza`s cakes spunea...

Ce simpatica esti Mirela ,cand zici ca te uiti cu coada ochiului,mersi si pupicei