duminică, 28 noiembrie 2010

Piersici



INGREDIENTE:
ALUAT:3oua ,150gr.de zahar,200ml.de ulei,1 praf de copt,1 esenta vanilie,coaja si sucul de la o lamaie,500gr.de faina 

CREMA:200gr. margarina,8lg.de zahar pudra,2 lg.cacao,2 esente de rom,4lg.de zahar,cateva frunzulite verzi naturale

DECOR:colorant galben si albastru,4 lg.de zahar
Se mixeaza ouale cu zaharul,apoi se adauga incet uleiul tot cate putin,amestecand usor,se pune vanilia,lamaia ,praful de copt si la sfarsit faina,amestecand sa iasa un aluat pufos bun de modelat.Din acesta se fac bilute mai mici decat o nuca si se preseaza putin,mie mi-au iesit 64 de bucati,apoi se pun intr-o tava pe hartia de copt,se dau la cuptor,trebuie sa ramana tot deschise la culoare,numai la fund sa fie mai aurii. Se lasa la racit si se scobesc putin pe mijloc cu atentie sa nu se rupa.se vor uni cu crema intre ele doua cate doua.

La crema se freaca untul cu zaharul pudra,romul si cacao,se pun si firimiturile ce-au ramas  si se amesteca bine .
La decor se ia cate o bucata lipita si se inmoaie in colorantul galben pe amandoua partile apoi cu un capat in cel albastru,stim ca galben cu albastru da verde.Sunt extrem de atragatoare ca aspect. Se pot da si prin colorant roz,Matusa mea Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul ne bucura ochii cu aceste piersicute si mai facea nuci,dar la astea imi trebuie forma,am sa fac rost de ea.Vreau sa-i multumesc Lissei ,ca mi-a amintit de ele,sper sa-i placa cum mi-au iesit.

18 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Doinitza , ma amagesti tare cu piersicile tale, sint extraordinate asa cu galben , dar eu am zis ca pina in seara de craciun , nimic dulce ca am citeva kg in plus.Si asa stau acum pe ginduri sa le fac sau nu acum. De obicei zic ca fac dulciuri pentru nepoti , dar pina vine fiul meu sa le i-a eu ammincat jumate... O duminica placuta.

giovanna spunea...

ce frumaose ti-ai iesit.... super. foarte faine.

Doinitza`s cakes spunea...

Alma,eu i spun sotului sa lase bautura si tigara,si-o zis ca fara femei bautura si tigari la ce folos ca mai traiesti,i-am spus ca sa mearga la femei,glumesc desigur:-)),lasa kilogramele ca cine te iubeste,te place si asa si eu as vrea sa dau jos vreo 5 kg.da n-am ambitie,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Giovanna,aprecierile tale ma incanta

mirela spunea...

mamaaa,,,,ce faine ti-au iesit,cred ca imi ajunge cosul,,,,eu sunt inebunita dupa ele,le fac destul de des.Pupici si o seara faina!!!

Cakeni spunea...

Ce frumoase Doinitza ,super!!!!
Si eu am facut de cateva ori ,si stiu ca e mult de lucru cu ele, dar merita ca-s foarte bune.pupici

Miodrag Surac spunea...

Buna am revenit, super imi place cum arata...

pansy spunea...

tare frumos ti-au iesit ! am sa ma incumet si eu sa le fac

Miodrag Surac spunea...

Doinitza, am postat reteta si asptept cu drag sa faci si tu. Nu trebuie sa intinzi ca mine aluatul, poti si cu degete daca tragi finut. Bafta...

David Octavian spunea...

wow cat de bine arataaaaaa!!!! La prima vedere chiar am crezut ca sunt piersici ,dar m-am intrebat de unde piersici pe timpul asta.Apoi am derulat pagina si am vazut reteta.O sa o salvez sa incerc si eu,desi nu am forma si nu stiu cum sa fac.Daca le fac ca pe fursecurile umplute merge:

Gabriela spunea...

Doinitza,ti-au iesit niste minunatii de piersici!!!eu nu am facut niciodata piersici din astea,am mancat si mi-au placut foarte mult si ma intrebam, oare cum se fac? sigur am sa le incerc si eu,sper sa-mi iasa,poate de Craciun!merci de reteta am si salvato!te pupik,o seara buna!

Doinitza`s cakes spunea...

sunt bune si frumusele ai dreptate Mirela,adu cosul sa-l umplem,eu scutur si tu-l ti

Doinitza`s cakes spunea...

soacramea spunea ca se plictiseste numai uitandu-se,cat am tot mesterit la ele,dac-ai facut Cakeni atunci sti

Doinitza`s cakes spunea...

Surac daca as face asa ca tine aluatul,mi l-as pune in cap,asa finut cu degetele hai ca mai merge,dac-ai pus reteta o sa ma incumet,mersi Surac

Doinitza`s cakes spunea...

Daviduta sa sti ca nu-ti trebuie forma,se fac cu mana bilute citeste reteta,apoi se taseaza putin,mersi ca-ti plac

Doinitza`s cakes spunea...

Gabriela,mersi esti scumpica,eu nu ma omor dupa gustul lor,am prajituri mult mai bune,dar aspectul imi place mult,sunt superbe

Lissa's Cakes spunea...

Piersicutele arata superb,tare frumos ti-au iesit.

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc Lissa am avut un profesor bun ,pe tine:-))pupici