duminică, 16 iunie 2019

Prajitura Nufar


Blat   6 oua. 8 lg zahar, 6 lg faina, 2 lg apa, 2 lg cacao, 3 lg alune (nuci) ,macinate

Bezea 6 albusuri, 1 lg otet, 12 lg zahar

Crema  6 galbenusuri, 2 lg faina, 250 gr zahar , 200 ml cafea ness lichida, 250 gr unt

Decor 300  ml frisca, bombonele colorate si ciocolata amaruie

Se pune blatul de cacao in cuptor 160 grade, 50 min functia de jos a cuptorului, cand e copt de jumatate se mixeaza, foarte bine bezeaua, se scoate blatul din cuptor si o punem deasupra , nivelam si dam repede inapoi la cuptor, pana devine aurie aceasta

La crema facem ca o budinca toate ingredientele , dam la rece si la sfarsit punem untul  Dupa racire , peste blat  mai bine zis peste bezea, intindem crema, dam la frigider si cu o forma rotunda , am taiat cerculete

Din foaia de copt am decupat si am intins ciocolata topita deasupta ,am lasat putin sa se intaresca si apoi am aranjat o in jurul prajiturelelor, apoi le am dat la frigider sa se intaresca

Ca decor, am mixat frisca si cu un posh am facut cate un mot  si am pus bombonele

0 comentarii: