marți, 27 decembrie 2011

Tort Alba ca zapada si piticii



O astept ,pe Viorica Dinu pe la mine cu criticile.                                                    
Iata si tortul cu piticii,la care-am lucrat atat,de la Vio am invatat cum sa-i fac,asa ca ea e indreptatita sa ma critice,l-am facut pentru fetita ,nepoatei mele Ioana,Paty maioneza(dupa numele unui personaj din desenele animate) cum o alint eu,o dulceata mica, tare scumpa si rasfatata,de toti
La multi ani!!!!!!iubitica lui matusa,sa cresti mare si frumoasa,la ziua ei a fost imbracata in spiridus ,rochita a primit-o de la matusa ei din Anglia,avea aripioarele atasate,pentru serbarea de la gradinita si cu ocazia implinirii a 3 anisori,sper ca o sa-mi trimita poze,sa o vedeti ce scumpica era,iti venea s-o mananci toata,cand a venit sa ma colinde,mi-a aratat cati bani a primit ,punandu-i frumos impaturati in gentuta ei cu Barbie,noi:sotul, fetita si eu,am intins fiecare mana sa ne dea si noua,o zis ca nu poate trebuie sa spunem patru,cinci colinde  sau cel putin zece sa meritam asa ceva
Tortul are blat de pandispan alb,crema diplomat de ciocolata,decorul,adica figurinele sunt din pasta de lapte praf,iar tortul e imbracat in pasta de zahar,a avut 6 kg

11 comentarii:

felis spunea...

La multi ani nepotelei... Foarte frumos tortul!!!... Sarbatori fericite sa aveti!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi ,Felis si tie sa-ti lumineze Domnul casa si sufletelul

giovanna spunea...

si acum din nou si si mai tareee:))) bravoooo.... felicitarile mele...

What's Baking?? spunea...

Happy birthday to the little girl..a beautiful cake indeed.

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna,tot ma lauzi,iar mie-mi creste sufletelul,cand ma gandesc ,ca-ti pleci ochii la mine, incepatoarea

Doinitza`s cakes spunea...

It`s a small doll cake and deserves this,thanks,What`s baking

Anonim spunea...

doina, nu am cuvinte! stii ca sunt fanul tau numarul unu!!! te-ai intrecut pe tine ca de fiecare data si spun asta atat pentru masa de craciun(cu multe dintre alegerile facute te-am copiat, ca sa zic asa)cat si pentru torturi! minunate! ma repet: nu am cuvinte! felicitarile mele inca o data impreuna cu urarile pentru noul an: sa fie bogat si implinit! toate sperantele nostre de mai bine sa devina realitate si sa ne intalnim sanatosi! va pupam pe toti, adela, raul si clau

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,draga mea fana ,Adeluta :-)),ma bucur ca ti-au placut si ma bucur ca mai copiat,cum ai zis tu,te citez,ma coplesesc atatea laude si voua bunul Dumnezeu sa va aduca numai bucurii,pace-n sufletele,dragoste si tot cei mai bun,pe lume,va pupik dulce pe toti trei

Anonim spunea...

Buna ziua!
Va felicit pentru tort, e foarte reusit1 Aveti cumva un tutorial cum se fac piticii? Dna Viorica nu mai are si as avea mare nevoie!
Multumesc! Elena

Doinitza`s cakes spunea...

Elena si mie-mi pare rau ca Vio si-a sters tutorialele si n-am fost inspirata sa le copiez, cum mi-a zis chiar ea, nu am ,nici un tutorial, am cumparat niste pitici, pt copii mici ,ca din cauciuc sau nu stiu ce material e acela cand strangi de ei fluiera :) si m-am inspirat, nu sunt tare reusiti ai mei, dar sunt primii si se accepta asa cum au iesit, i-am facut din pasta alba si apoi i-am pictat si eu iti multumesc

Anonim spunea...

Attractive section of content. I just stumbled upon your website
and in accession capital to assert that I acquire
actually enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.


My blog post - Black Toms