sâmbătă, 27 august 2011

Prajitura Fanta

Prajitura Fanta,vara e tare racoroasa ,cand o scoti din frigider,e un deliciu,n-am facut-o tare demult si i-am pierdut reteta,dar cum am prietene foarte saritoare,imediat mi-au venit in  ajutor :-))
INGREDIENTE  
 BLAT: 6oua,6lg de zahar,4 lg de faina,90ml de ulei,1 praf de copt,2 lg cacao 

CREMA:200ml frisca,300gr de branza,1 margarina,200gr de zahar pudra,1 esenta de vanilie  

GLAZURA: 2 budinci de vanilie,900ml de fanta,4lg de zahar 

La blat se mixeaza albusurile cu putina sare si zaharul ,pana stau batz,apoi se adauga galbenusurile in care am pus praful de copt dizolvat cu o lingurita de otet,,mixam in continuare,adugam cacao si amestecam incet de sus in jos,sa nu se lase spuma,punem uleiul si amestecam incet tot asa,apoi faina,amestecand pentru omogenizare,punem intr-o tava de 25/30cm o foaie de copt , turnam compozitia,apoi o dam la cuptorul,incalzit in prealabil,vreo 35 min.

La crema mixam frisca,separat,margarina o mixam cu zaharul pudra,apoi adaugam branza si punem totul peste frisca,invartind de jos in sus.Cand blatul e racit,asezam crema si deasupra turnam uniform(peste tot) glazura.

La glazura,punem sucul la fiert,amestecam cu cele doua budinci ,cu zaharul si lasam sa dea cateva clocote si asa fierbinte o turnam peste crema,niveland repede ca se intareste.

16 comentarii:

Tudor Elena Cristina.... spunea...

ce bine arata!!!!!...si fac o prajitura asemanatoare.....fara branza,cu crema de vanilie si blat de pandispan.jenik-se cheama....cred k e gustoasa si a ta!!!

Petronela spunea...

Ce bine arata!!!am mai auzit de prajitura asta dar n-am mancat niciodata....cred ca-i foarte buna!!!
Reteta salvata,nu stiu cand ii va veni randul dar sigur o voi face pentru ca imi place cum arata.
Pupici si o dumineca minunata!!!

retete- ina spunea...

sigur gustoasa si arata excelent,o duminica placuta

Reka spunea...

E de nota 10 si la noi!!!! Cu floarea aceea aratasi ami bine!!!!

Livia spunea...

Si noua ne place, n-am mai facut-o tare demult. Sa va fie de bine!

Ioana V. spunea...

arata bine

pansy spunea...

n-a facut niciodata prajitura asta,desi am auzit de ea !pare a fi gustoasa si a ta arata tare frumos!

Doinitza`s cakes spunea...

Me and you ,n-am auzit de prajitura asta,,Jenik,e foarte buna si Fanta,pupik

Doinitza`s cakes spunea...

Petronela,merita incercata,daca o faci odata ,o mai repeti,pusi

Doinitza`s cakes spunea...

Ina,te invit sa gusti,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Reka,floarea ,aceea am furat-o din gradina,de la vecinu,sa se asorteze cu prajiturica :-))),mersi din suflet pt nota

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Livia,multe prajituri nu le-am mai facut nici eu

Doinitza`s cakes spunea...

Alinutzika,ma bucur ca-ti place

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy,eu cand am gustat prima data din ea mi-a placut asa ca am salvat reteta,pardon am scris,ca atunci nu aveam net,notam pe caietel toate retetele cumintica,acum le impart cu voi,cu mare drag

What's Baking?? spunea...

You have wonderful and interesting blog. I shall follow your blog from now on. Cheers!

Doinitza`s cakes spunea...

What`s Baking,thank you very much