vineri, 19 noiembrie 2010

Prajitura Ioana


Reteta mai tarziu,sunt in criza de timp,Am revenit,deci:

INGREDIENTE

BLAT1:  4 oua,12lg.de zahar,4 lg.de apa,1lg-ta de Hellas,4 lg.de faina,1 praf de copt 

BLAT2:  6 albusuri,200gr.de zahar,200gr.de nuca(alune)taiate marunt si prajite,100gr.de stafide,200gr.de rahat,100gr.de ciocolata amaruie,1 praf de copt,2 lg.de faina 

CREMA:6 galbenusuri,6lg.de zahar, 50ml.de cafea ,o margarina

GLAZURA:cu lamaie din comert sau de care doriti dupa gust sa nu fie foarte dulce 

DECOR:nuca macinata 

La primul blat se separa ouale,se bat albusurile,cu un pic de sare si cu zaharul impreuna pana stau batz,apoi se adauga galbenusurile(in care am pus dinainte praful de copt,stins cu Hellas),tot cate unul si apoi o lingura de apa,se mixeaza ,iar galbenus,apoi apa,pana le punem pe toate,la sfarsit adaugam 4 lg.cu varf de faina si amestecam de sus in jos(tava de 20/30cm.) 
La blatul 2 se bat albusurile cu un pic de sare si zaharul pana stau batz,apoi se aduga,praful de copt stins,faina ,nuca,stafidele,rahatul,ciocolata,razuita si se amesteca incet de sus in jos,se aseaza intr-o tava pe hartie de copt si se niveleaza sa fie,egal peste tot 
La crema se bat pe abur,galbenusurile,cu zaharul si cafeaua fiarta,pana se ingroasa putin,se da la rece,apoi se toarna incet peste margarina(mixata),invartind repede sa nu se taie.
Se pune blatul 1,se unge cu 1/2 din crema,apoi se aseaza al doilea blat,cealalta crema , deasupra glazura si terminand cu decorul de nuca

20 comentarii:

Cakeni spunea...

Hmm ce bine arata..
de mult nu am vorbit ,totul e ok? te pup

mirela spunea...

mmmmm,,,,,ce bine arata,,,iau si eu o bucata,ca mor de pofta,,,,pupici!!

Doinitza`s cakes spunea...

Cakeni,mi-ai simtit cumva lipsa? sunt bine,dar cateodata,nu am timp,iti multumesc pt. grija,te pup dulce

Doinitza`s cakes spunea...

cu tot dragul Mirela si eu te pup

Anonim spunea...

chiar arata suuuuuuupeeer!astept ssi eu 2 bukti!pupici

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc My and you,ce-i aia bukti,prajituri?

mirela spunea...

Faina reteta,am notat-o,,,,,ca vin sarbatorile,,,,,ME AND YOU VROIA SA SCRIE BUKATI,ASTA ESTE NOUL LIMBAJ MODERN,ASA SCRIE SI FETITA MEA.PUPICI

Doinitza`s cakes spunea...

atunci o pupic si pe fetita ta ca mananca literele ca a mea trebuie sa fim si noi la zi ,in trend cum se zice sa nu ne lasam la ele :-))

felis spunea...

Cat de bine arata... si ai muncit ceva la ea... blaturi separate... dar rezultatul merita... Felicitari

Doinitza`s cakes spunea...

esti draguta Felis

Micul spunea...

De cand ai postat poza, mi-a facut cu ochiul.Tare faina si cu siguranta si buna.
O trec pe lista.
Seara faina sa ai.

Gabriela spunea...

Mama, ce Ioana buna ai facut!asta sigur iar placea lui fi'miu!arata tzais!pupik si duminica placuta!

Doinitza`s cakes spunea...

trece-o Micule,ca-i buna ,oleaca i cam dulce,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Gabriela si tie noapte buna,pup

mihabiju spunea...

E nemaipomenita pentru sarbatorile de iarna, am listat-o pentru caietul cu retete de Craciun. Iti multumesc mult pentru aprecieri, timpul meu este dedicat copiilor mei si, ma pregatesc pentru Targul de Craciun si mai lucrez cate ceva. Te pup si te astept cu alte retete delicioase, apropo am incercat reteta cu mamaliguta -SUPER-. Te pup.

Doinitza`s cakes spunea...

Miha daca retetele mele folosesc la ceva,ma incanta tare mult,pt.ca inseamna,ca nu muncesc degeaba sa le scriu,sa le fotografiez,te pup dulce si pe tine si pe copii

Ana Maria Ciolacu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Doinitza`s cakes spunea...

Ana,iti multumesc inca odata pt.aprecieri sa-mi spui pe care l-ai visat,pupici

Ana Maria Ciolacu spunea...

Le-am visat pe toate deodata!!!! :)))) Ma lafaiam in ele :)) :p Reusesti sa ma faci sa salivez chiar si cu stomacul plin :)))) PUPICI !

Doinitza`s cakes spunea...

Pai numai tu sa-mi faci pofta mie cu bunatatile tale!