vineri, 20 aprilie 2012

Tort majorat cu panglici si trandafiri

Am avut pentru vinerea aceasta ,un tort de realizat,la majoratul unei domnisoare si-a ales de pe blogul Lissei,un model si eu l-am executat,binenteles ca nu am ajuns la performantele ei,dar ma straduiesc ,sa o urmez pas cu pas,astept sa vad reactia invitatilor.Tortul a avut cam 6 kg,interiorul l-am realizat din blat de pandispan,umplut cu diplomat de zmeura,exteriorul din pasta de zahar,,doar trandafirii, frunzulitele si danteluta de pe margini e din pasta de lapte praf.

22 comentarii:

Roswitha spunea...

Foarte frumos, mult spor in continuare. Felicitari! Roswitha

Maria spunea...

Frumos tare,succes pe mai departe.Felicitari Doinita!

Anonim spunea...

Superrr! da ce gustos trebuie sa fie...Felicitari!Viorica p

Timea spunea...

superb tort!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc ,Roswitha,ma bucur ca ti-a placut

Doinitza`s cakes spunea...

Maria ,am sa ma straduiesc,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Da ,a fost,am primit comfirmarea,Viorica,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc ,Timea

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este frumos si vesel.Te pup!

uta spunea...

e superb cu siguranta calci pe urmele lissei felicitari

Doinitza`s cakes spunea...

DiaMar,a fost alegerea sarbatoritei,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Uta,mi-as dori tare mult,de la ea am invatat multe lucruri interesante

Lissa's Cakes spunea...

Doinitzaaaaa..ce vorbesti ,e superb tortul,te felicit si te pup cu drag.

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Lissa,ai vazut ,cineva,spunea ca-ti calc pe urme,,sper intr-o zi,sa se intample si asta.te pupik dulce si-mi pare bine ca ti-a placut,de la tine complimentul e dublu ca tu esti profesoara,hahaha

Bonjour spunea...

Felicitari! Ionela si Dan

Doinitza`s cakes spunea...

Va multumesc,Ionela

felis spunea...

Foarte frumos!

Doinitza`s cakes spunea...

Felis,iti multumesc frumos

pansy spunea...

Felicitari Doinitza!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi ,Pansy si tie pt tot ce postezi

Diana spunea...

frumos, frumos tortul!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Dian@,mersi