sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Tort mingea si stelistul



Eu nu sunt microbista,dar comanda era un tort ,ce sa reprezinte Steaua,asa ca m-am gandit la o minge si-un jucator,am vazut la cineva,pe blog,un model asemanator,asa ca am avut de unde ma inspira,mi-as fi dorit sa iasa si mai bine,dar nemultumitului ,i se ia darul,asa ca e binisor.Prietena mea ,a fost tare incantata,era pentru nepotelul ei,spunea ca jucatorul o sa-l pastreze,i-am spus sa-l lase pe sarbatorit sa-l manance ca-i fac inca unul daca vrea :-)) Tortul e din blat alb,crema de ciocolata,sirop de migdale,iar ornamentele din pasta de zahar

10 comentarii:

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Mie mi place cum arata!Eu inca nu am avut ocazia sa fac asemenea tort!Felicitari si spor la treaba ! pupici

Bianca spunea...

Foarte frumos arata. felicitari!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este tare frumos.O seara buna.

felis spunea...

Foarte frumos... mie cred ca mi-ar iesi mingea ovala... cat despre jucator... poate imi iese pinguin... Felicitari... eu nu m-as incumeta!!!

What's Baking?? spunea...

It's a beautiful cake.

Doinitza`s cakes spunea...

Elena,nici eu n-am avut ocazia,acum l-am facut pt prima data,sper,ca a doua oara sa iasa si mai bine,mersi si pupik

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,Biencuta,oare unde-s criticile tale? :-)))

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,DiaMar o saptamana frumoasa

Doinitza`s cakes spunea...

Felis,mergand la masaj,cineva ,mi-a dat ideea sa fac jumatatea de minge in strecuratoarea captusita cu folie,o idee foarte buna,am aplicat-o,jucatorul nu-i asa reusit de prima data,dar o sa perseverez,incearca si tu ca esti talentata sigur o sa-ti iasa

Doinitza`s cakes spunea...

Thank you,What`s Baking