sâmbătă, 18 februarie 2012

Tort Topsy Turvy


Fetita,unei prietene de-a mele a implinit 14 anisori si si-a serbat onomastica,la un restaurant,asa ca si-a ales un tort ,pe masura evenimentului,din pacate eu,n-am mai facut sub forma aceasta,pare usor cand il privesti,dar in realitate e destul de greu de realizat,cu chiu cu vai,a iesit ce se vede,acum am experimentat,data viitoare ma gandesc ca neaparat trebuie sa iasa si mai bine,cum am mai spus,din greseli invata omul si tot prost moare :-)).Asadar,Adeluta LA MULTI ANI!!! Domnul sa-ti dea multa ,multa fericire,sanatate,ca tu sti din propria famile,ca asta-i pe primul loc si sa le aduci parintilor numai bucurii. Dimineata,cand i-am dus tortul,domnisoara era in pat,am intrat si i-am cantat "Happy birthday to you,!"a fost surprinsa ,mirata si incantata de tort,mi-a spus ca-i pe masura asteptarilor ei,ceea ce m-a bucurat ,astept sa vad daca le-a placut si invitatilor.Tortul e din blat de cacao,umplut cu diplomat de ciocolata si bucatele de ciocolata,decorul e realizat din pasta de zahar,ca marime,a fost pt 20 de persoane,poate mai mare putin

28 comentarii:

Maria spunea...

Felicitari!Arata foarte bine tortul!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Maria

Bianca spunea...

Stiu ca e dificil si ti-a iesit foarte bine. Data viitoare cu siguranta nu vei mai intampina probleme. felicitari.

Micul spunea...

Ti-a iesit foarte, foarte frumos.Nu ma mir ca a fost multumita de el.Si eu as fi fost.
Te pup si-ti doresc duminica faina.

pansy spunea...

Doinitzo,esti prea modesta tu !arata grozav!
ma dispera insa ca acum sunt 2 cuvinte de control,e enervant rau de tot !renunta fata draga la ele !

Mirela spunea...

Spun doar atat:BRAVOOOOO.

What's Baking?? spunea...

Well done! Impressive looking cake!

Roswitha spunea...

Din pacate o fotografie nu poate reda exact originalul. Tortul a iesit bine, multimirea sarbatoritei ti-a confirmat acest lucru. Multe succese pe mai departe. Roswitha

Doinitza`s cakes spunea...

Bianca,sper sa ai dreptate :)

Doinitza`s cakes spunea...

La fel si tie ,Micule,ma bucur ca ti-a placut

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy,nu-s modesta,eu ce cred aia scriu,nu-mi plac oamenii prefacuti,poate ca pana la urma arata bine,numai eu mi-am facut griji,sa-mi spui daca mai apar cuvintele alea doua

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Mirela,sotul cand spun bravo,zice ca asa se spune la magari,glumesc si eu folosesc cuvantul asta,nu-mi pasa ce spune sotul,te pupik

Doinitza`s cakes spunea...

Wath1s Baking,thanks

Doinitza`s cakes spunea...

Roswitha,ai dreptate,pozele nu reflecta realitatea intotdeauna,iti multumesc de urari si bine-ai venit pe la mine,ai cumva un blog?

Timea spunea...

Un tort super frumos! imi place combinatia de culori. Felicitari .
...si da mai apar cuvinetele de control :) le-am scos si eu de ieri ca sunt enervante de cand sunt 2. te pup

Daniela Addario spunea...

Superb tortul...
Si la mine apar cuvintele de control...

Bonjour spunea...

Va felicitam.

pansy spunea...

ca sa scapi de verificarea cuvintelor faci asa : dai clic pe postare nou,acolo dai pe setari,apoi in randul doi pe Comentarii,te duci in josul paginii si la capitolul "Vreti sa afisati verificarea cuvintelor pentru comentarii?"bifezi "Nu".Apoi dai clic pe butonul portocaliu de jos cu salvati setarile si gata.Ai scapat de cuvinte.
Tot de aici poti alege moderarea comentariilor,daca nu vrei ca comentariile sa apara imediat pe blog ci sa le vezi tu intai si apoi sa le dai liber la publicare.

Roswitha spunea...

Nu, inca nu am, cred ca in primavara am sa-mi deschid unul, m-as bucura daca mi-ai permite sa te trec la bloguri preferate.

Doinitza`s cakes spunea...

Timea,mersi,nu stiu de unde apar cuvintele alea,fara sa le accesez,imi vine sa mor de nervi

Doinitza`s cakes spunea...

Daniela,am sa incerc sa le sterg,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Ionela,sunteti tare draguti

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy,ti-am urmat pasii,sper ca o iesit sa-mi spui,ms

Doinitza`s cakes spunea...

Roswitha,as fi onorata,astept blogul tau

Maria spunea...

Deosebit tortul:! La multi ani Adelei:X!!!!Felicitari pentru reusita:)!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Sunt incantata ,Mare Maria ca va place,probabil ca eu sunt prea critica cu mine si vad prea multe defecte :)

Petronela spunea...

E minunat si deosebit ...eu n-am curaj sa incerc asa ceva...felicitari!!!Pupici si o seara placuta!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Petronela,tu ce-ti propui reusesti cu siguranta,asa ca...haide, incearca