duminică, 6 iunie 2010

chec cu ciocolata si cocos

INDREDIENTE: 12 oua, 250 gr margarina, 4 lg lapte, 4 lg cacao ,1/2 ciocolata amaruie, 300gr zahar + 4lg zahar, 2 cani faina( o cana are 250gr), 4 lg ulei, coaja de la o lamaie, 3 lg cocos 

1.Compozitia alba: Se bat albusurile cu 300gr zahar ,pana stau batz Separat galbenusurile se amesteca cu 4lg ulei, se adauga albusurile batute , coaja razuita de la lamaie, nuca de cocos, faina in ploaie si se amesteca incet de sus in jos, sa nu se lase  
2.Compozitia de cacao: Se amesteca pe foc margarina cu cacao, laptele , cele 4 lg de zahar, pe foc mic ,pana se topeste zaharul( atentie!! sa nu fiarba), se da la rece  si se  se razuieste ciocolata, acesta compozitie o amestecam cu 6 lg din compozitia alba 
 Se ung, tavile cu ulei si se pune hartie de copt  se toarna compozitia neagra ,apoi cea alba ,dupa preferinte. Din aceste ingrediente ies doua bucati in tavi nomale de chec

8 comentarii:

Anonim spunea...

Ce ingrediente ati folosit pentru acest minunat chec? v-as fi tare recunoscatoare daca mi-ati spune! multumesc!:*

Doinitza`s cakes spunea...

Sigur, ca pot sa-ti spun, am sa pun reteta ,cu placere

Anonim spunea...

Inca astept reteta :D Sau unde ati postat-o ca nu o gasesc...

Doinitza`s cakes spunea...

Te rog sa ma scuzi,Anonim,te rog sa-ti scri numele sa stiu cui ma adresez, am fost putin bolnava, nu-mi mai trece pneumonia asta, uite acum am sa ti-o scriu :)

Aurica spunea...

mmmm, delicios si apetisant de bun si arata foarte bine, o combinatie de culori frumoasa si care da un gust minunat, trebuie incercat ;)

Doinitza`s cakes spunea...

Ma bucur ca-ti place ,Aurica, poti sa-l incerci, e o reteta foarte simpla

RAMONA FLOREA spunea...

Fara suparare, dar cate oua?????

Doinitza`s cakes spunea...

Nu-i nici o suparare ,Ramona, imi cer scuze, de multe ori postez noaptea , pt nu am timp si nu mai vad bine, am sa corectez , mersi