miercuri, 23 mai 2012

Tort Black and white


12 comentarii:

Mirela spunea...

Frumos tort ,am sa realizez si eu un tort cu multa ciocolata ,pt. o zi de nastere,tot alb si negru ,te invit pe blogul meu sa il vezi ,duminica ,pupici .

Micul spunea...

Foarte frumos ti-a iesit.
Sa ai o zi faina.

pansy spunea...

Superb! Bravo Doinitzo!

retete- ina spunea...

foarte elegant,frumos,felicitari

Ratita Golosa spunea...

Preciosos y muy elegantes. Me encantan!

Doinitza`s cakes spunea...

Am sa revin ,duminica,sa-l vad ca mai facut curioasa,daca uit sa-mi amintesti,mersi ,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Micule si tie un weekend frumos,mersi,pup

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy,scumpicuta,multumesc si te pupik dulce

Doinitza`s cakes spunea...

Ina,domnisoara,l-o ales de undeva de pe internet,e putin diferit de acela ,pt ca-i trebuia mai mic,a fost tare multumita

Doinitza`s cakes spunea...

Ratita Golosa,la ringrazio molto

Livia spunea...

Ce frumos ti-a iesit! Tare imi doresc sa fac si eu unul la fel!

Doinitza`s cakes spunea...

Livia,mersi,tie o sa-ti iasa si mai bine,ca esti foarte talentata