duminică, 30 mai 2010

Prajitura roz cu crema de capsuni

FOILE:1ou,170grzahar,200ml.lapte,200ml.ulei.1lg.cacao,600gr.faina,1lg.de amoniacSe amesteca,oul cu zaharul,intr-un lighean batand cu telul,apoi punem incet laptele,uleiul,cacao,bicarbonatul stins cu hellas,neuitand sa batem in continuare,iar la sfarsit punem faina si framantam bine,daca- i prea moale mai adaugam faina,mie mi-au iesit trei foi pufoase.Le-am copt pe dosul tavii,pe hartie de copt,la foc mic


CREMA:200gr.de capsuni,200gr.ciocolata alba,750ml.frisca,150gr.de zahar,10gr.gelatina,4lg.de zeama de lamaie.Se inmoaie gelatina in 4lg.de apa calduta,apoi se piseaza capsunile, se amesteca cu zaharul si lamaia si se pun pe foc pana se topeste zaharul.Separat se pun pe foc 200ml.frisca,cu ciocolata alba si se lasa pana se topeste aceasta,apoi se amesteca cu pireul de capsuni si cu gelatina si o dam la frigider.Restul de frisca se mixeaza bine si cand observam ca crema de capsuni da sa se intareasca o amestecam cu aceasta


GLAZURA:200gr.ciocolata neagra,120ml.de frisca,50gr.de ciocolata alba.Se pun frisca si ciocolata neagra pe foc,pana se topeste apoi se toarna peste prajitura ,daca e prea moale,o dam la frigider Cealalta ciocolata alba o punem pe abur sa se topeasca si cu ea facem peste cea neagra dungulite pe latimea prajiturii ,apoi cu un betisor trasam pe lungime liniute,sa se formeze valuri.

Aceasta praji am vazut-o pe blogul Lissei,are culoarea putin albastra din cauza ca i-am dat luminozitate,dar in realitate e roz crema si foile maro

10 comentarii:

mirela spunea...

Arata foarte bine,astept reteta.O zi frumoasa.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Si eu am facut-o de mai multe ori.....e super mega bun!!!Arata grozav al tau!!!!Bravo!!!!

pansy spunea...

e simpatic ca ii zii prajitura roz si intr-un din poze ea e albastra !
doinitza,dezactiveaza-ti cuvantul de control ca la nimic nu foloseste ,decat sa te enerveze.

Gabriela spunea...

Arata foarte bine.si de buna nu mai spun!sa ai o zi minunata!pup!.p.s la mine se vede albastra inloc de roz o fi laptopul meu de vina!

sara & Miki spunea...

multumesc de vizita... prajitura arata minunat... e si buna in mod cert.

Doinitza`s cakes spunea...

Mirela, am postat-o,la fel

Doinitza`s cakes spunea...

e roz da depinde cum am reglat aparatul si era seara.Pansy si Gabriela

Doinitza`s cakes spunea...

Sara e tare buna

Doinitza`s cakes spunea...

mersi Judy,ma bucur ca-ti place

Anonim spunea...

I'm really enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy
on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come
here and visit more often. Did you hire out a designer
to create your theme? Excellent work!

Have a look at my web-site :: adobe photoshop cs6 serial number generator