luni, 14 februarie 2011

Isler




INGREDIENTE:
Coca: 100gr zahar pudra,200gr margarina,300gr faina,100gr alune 
Crema:500ml lapte,50gr amidon,2 lg de zahar tos,150gr margarina,150gr zahar pudra,2lg cacao,1 esenta de rom            
Glazura: 150gr de ciocolata menaj,1lingurita de ulei

Se mixeaza bine margarina cu zaharul,se adauga alunele si faina,framantand bine sa iasa o coca buna de intins                        
                                                                            
 apoi se intinde cu sucitoarea o foaie de 2-3 mm grosime,se taie cu o forma rotunda(pahar) ,cerculete,coca o sa fie sfarmicioasa,sa nu va speriati  ,se aseaza pe o hartie de copt intr-o tava si se dau la cuptor,putin,sa nu se inchida la culoare ,numai atat cat sa se coaca
                                                                          
Amidonul se amesteca cu zaharul tos,cacao si laptele si se da la fiert,cand da un clocot se ia si se da la rece Separat margarina se mixeaza cu zaharul si se amesteca cu compozitia racita Rotitele se unesc cate doua cu crema,apoi se pune glazura de ciocolata,topita pe abur Sunt cele mai bune islere,imi pare rau ca nu am facut doua portii,ca s-au mancat intr-o clipita,ies cam 38 de bucati.                                                                 

19 comentarii:

felis spunea...

Iler cu alune... mmmm trebuie sa fie tare bune.... Vreau si eu!!..

mirela spunea...

De multi ani nu am facut,,,dar vin la tine,,,puppp!!!

Cakeni spunea...

Vai ce-mi plac ,dar n-am facut islere de omie de ani,ups oare cati ani am? sunt cam batrana:D

felis spunea...

Un premiu te asteapta la mine pe blog

Doinitza`s cakes spunea...

multumesc tare mult Felis pt.premiu,ale tale-s mai aspectoase islerele,eu inlocuiesc nuca cu alunele de obicei in prajituri,ca-i mai ieftina si-mi si place gustul ei,nu-i foarte mare diferenta intre nuna si alune la gust,te pup dulce

Doinitza`s cakes spunea...

Mirelus te astept fac doua portii,ca astea s-au evaporat in doua minute,ti se topesc in gura,te pupic

Doinitza`s cakes spunea...

Batrana esti pe saracie,tanara si nelinistita:-)))))Cakeni,nici eu n-am facut de ceva vreme,le-am vazut la Felis si mi-am amintit de ele,noua ne plac muuuult!

Reka spunea...

Ce bine arat, de mult aspir la nsite islere, imi trimiti si mie? Sau poate vii la mine, te astept!!!! Bineinteles cu isler cu tot :-)))).

Diana spunea...

islere..ce bine arata! vai ce as manca vreo 2, 3, 4...

Doinitza`s cakes spunea...

vin Reka,stai sa-mi cumpar bilet:-)))))

Doinitza`s cakes spunea...

Data viitoare Diana ca atunci fac doua portii nu am apucat sa mananc nici eu ca o pus stapanire fetita pe ele :-)))))

sara & Miki spunea...

Si uitasem de islere. Chiar mi-ai facut pofta. Pup!

Ana Maria Ciolacu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pansy spunea...

faine ischelerele tale.cu alune n-am incercat!asta-i varianta noua.ca io-s mai purie,alea austriece clasice,sunt cu nuca,si pot fi umplute cu gem.da miusai glazurate cu ciocolata.arata grozav.am sa incerc si varianta ta,cu alune.

Doinitza`s cakes spunea...

Sara si Miki,islerele sunt o delicatete oricand si mie mi-a amintit Felis,ca nu facusem demult

Doinitza`s cakes spunea...

Ana iti multumesc si tu esti o draguta,cum sa nu-mi faca placere un premiu!!!!!!!!pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy cum am mai spus eu nu folosesc nuca numai rar in prajituri,pt.ca nu prea am si la magazin e scumpa,ies mai ieftin cu alune si-mi si plac mai mult,cu gem inca n-am facut dar sunt sigura ca-s la fel de bune,umplute cu orice,te pup

pansy spunea...

e tare de tot,nuca sa fie mai scumpa ca alunele ,importate !!!!!eu mi-am cumparat nuca din piata de la baia mare,m-am targuit ca luam 2 kg si am iesit mai ieftin ca la bucuresti.da'cred ca trebuie sa te targuiesti.pentru ca daca ei vand scump,aruca multa marfa.am devenit experta in targuit dupa ce am fost in maroc ! ma gandesc de multe ori ca saracii tani,ca eu nu cumpar decatde la ei,muncesc mult si bani ioc.dar nici ei nu stiu sa-si managerieze afacerea.de[inde de ce marfa ai si de cautarea ei.ei nu stiu sa faca diferenta.da' stii cum e ,mai apropape mi-e camesa mea!daca ar lasa putin din pret ar vinde mai mult.de multe ori gasesc batranici cu verdeata,nu cu multa marfa si atunci le cumpar toata marfa,care e 20 -30 de legaturi de verdeata.ca o pun la congelator.m-am luat de la nuci si uite unde am ajuns.pupu-te !

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy,e adevarat,ca-i mai scumpa nuca si mie imi este mila de cate o batranica si cumpar de la ea,saracii cum stau pe gerul cumplit de afara deabia reusesc sa numere banii,mi se rupe sufletul,cand te gandesti ca muncesc mai pe degeaba