vineri, 28 mai 2010

Crema de spanac cu ou

INGREDIENTE:1kg.de spanac ,3lg.smantana,3lg.faina,300ml.de lapte,1lg.de unt,piper,boia vegeta 

Se pun frunzele de spanac la fiert intr-o cratita,cu putina sare,dupa ce s-au fiert se strecoara si se mixeaza prin robot,sa devina o pasta.Untul se pune intr-o cratita pe foc,se adauga smantana,faina si laptele invartind repede sa nu se faca cocoloase,apoi se adauga spanacul,se lasa sa dea cateva clocote,se pun codimentele,daca e prea tare se mai pune lapte si se ia de pe foc.Intr-o tavita se pune ulei si se sparg cateva oua cu atentie, sa nu se imprastie galbenusul si se prajesc.Se pun pe o farfurie cateva linguri de spanac si langa el un ou,care se codimenteaza deasupra cu putina boia ,piper,vegeta,cine vrea poate sa piseze usturoi si sa-l adauge in crema de spanac .E una din mancarurile mele preferate,nici nu-mi vine sa cred ca cu cativa ani in urma il uram ,imi imaginam ca seamana a iarba(cand eram la gradinita)

6 comentarii:

pansy spunea...

este si modul imi place si mie spanacul cel mai tare.inafara de placinta sau rulada.

Gabriela spunea...

Bun spanacul,chiar zilele astea am facut spanac.bun mai ales cu oua langa suuuuper bun!!!te pup si noapte buna!

mirela spunea...

Am facut si eu zilele astea,dar nu am apucat sa postez,este foarte buuunnn.O seara placuta.

Doinitza`s cakes spunea...

mirela felicitari pt blog ti-am scris un mesaj de 4 ori si nu ma lasat sa-l postez,te pup,weekend placut

Doinitza`s cakes spunea...

si mie Pansy

Doinitza`s cakes spunea...

chiar e tare bun Gabriela