duminică, 14 noiembrie 2010

Salata cu piept de pui si crutoane



INGREDIENTE:4 feliute de paine,o jumatate piept de la un pui de 1,5 kg.,150 gr de cascaval ,3 foi de salata verde,3lg,de unt,3 lg.ulei de masline,codimente

Se taie feliile de paine cubulete si se prajesc in putin unt,sub forma de crutoane,apoi pieptul de pui se taie la fel si se rumeneste in 3lg.ulei de masline si codimente,salata se taie fasii ,se adauga cascavalul taiat cubulete si el si se amesteca toate impreuna,deasupra se toarna maioneza si se mai invarte putin.

Maioneza:4lg.de iaurt,2 lg-te de mustar si 2 lg ulei de masline 

Se pune iaurtul se amesteca cu mustarul si se pune incet uleiul,iese ca o smantana

Fetita mea a  facut-o cu cas de oaie dar e mai buna cu cascaval,iar pieptul de pui se poate face si la gratar,ii multumesc pt,reteta Isabelei,am sa mai postez cateva lucrusoare facute de papusica mea,ca-mi place tare mult sa o vad trebaluind prin bucatarie,chiar daca sarcina spalatului vaselor,se usuca pe mine :-))

2 comentarii:

p spunea...

acuma ai sa zici ca sunt carcotasa.da'salata caesar ,varianta originala se face cum povestesc eu pe blogul meu.si ai sa vezi ca e diferit,desi au aparut variante ulterioare cu pui ,fructe de mare sau anchois.salat5a caesar nu se face cu maioneza.specificul ei e salata romana,crutoanele cu USTUROI,oul crud (nu in maioneza) sau usor fiert(asta daca ramane pentru a doua zi)si sosul whinchester, uleiul de masline si zeama de lamaie.Daca o faci cum faci tu salta nu se mai numeste caesar.e o salata cu pui.iarta-mi interventia ,dar asta poate sa ajunga la fel ca gordon bleu,in loc de cordon bleu.

Doinitza`s cakes spunea...

nu ma supar defel ,ai dreptate,eu m-am bucurat ca fetita mea a facut ceva de papica tocmai venisem de la servici si-mi era o foame de lup,am sa modific si am sa-i spun salata cu piept de pui,multumita?