vineri, 5 noiembrie 2010

Sfecla rosie pentru iarna




INGREDIENTE:4 sfecle rosii mai mari,o radacina de hrean,1lingurita de chimin,2-3,lg.de zahar,1lg.de sare,1lg.otet(masurile sunt aproximative,eu le fac dupa gust) 

Se curata sfecla,se pune la fiert intreaga,apoi se razuieste mai mare,,hreanul se curata si se razuieste si el,adaugam chiminul ,sarea,zaharul,otetul si le amestecam bine ,le asezam in borcanele sterilizate ,turnam zeama in care au fiert si le capsam.Sfecla este foarte recomandata pt.aduti cat si pt.copii pt.ca contine multe vitamine,mie-mi place tare mult.

6 comentarii:

Miodrag Surac spunea...

Imi place sfecla dar si soricei...

pansy spunea...

e tare de tot ! ce aparea la mine area a fi un desert,drept e ca desi aveam ochelarii pe nas,mi se parea ceva interesant.si este ! salata de sfecla e minunata !

mirela spunea...

Haiosa intamplarea,,,,bine ca nu ti-a rasturnat farfuria,,,,,ca de sfecla este favorita mea.Pupici si o seara faina!!!!

Doinitza`s cakes spunea...

si mie-mi place asa mai dulce si soriceii i-am facut asa in fuga,ca erau interesante cele doua sfecle,ele mi-au dat ideea,sa-l vezi pe sotul meu ce scarbit era,abia am reusit sa le fac poze ca o trebuit sa-i arunc,sa-l impac

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy poti sa-i folosesti si la desert:-)) ca eu fac salata de sfecla ceva mai dulce,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Ti-a placut?sunt sigura ca sotul n-ar vrea sa repet experienta asta ca prea so infuriat,duminica placuta si eu te pup dulce