joi, 31 martie 2011

Fasole batuta de post

INGREDIENTE400gr fasole,grasa,i se spune la noi,e cea mai buna pentru acesta reteta,1ceapa,3lg ulei,1/2 lingurita de boia,un varf cimbru,coriandru,cumin,piper,1lg sare,2lg faina alba

Sosuletul: 1 ceapa,un varf de boia 

Se pune fasolea in apa rece si se da la fiert,separat se face un rantas :ceapa taiata marunt se pune la prajit(numai putin) in 3lg  ulei,apoi se pun codimentele,2lg de faina alba,si apa cat sa iasa ca o smantana mai grosuta.Cand fasolea e fiarta,adaugam rantasul si amestecam foarte bine si o mai lasam sa dea cateva clocote.Separat se pune la prajit ceapa(foarte putin cat sa se inmoaie)taiata marunt,apoi punem boiaua si luam de pe foc.Se aseaza fasolea pe un platou si deasupra se pune sosuletul de ceapa cu boia

10 comentarii:

Alice spunea...

buna,
sunt interesata de un schimb de linkuri pt blogroll. daca sunteti de acord vizitat-ma pe http://alice-albinutza.blogspot.com
dati-mi de stire.
felicitari pt. minunatele retete.

Miodrag Surac spunea...

Doinitza, bravo esti tare, imi place ideia arata super. Pa...

Cakeni spunea...

Buna draga mea,ce mai faci ,am disparut un timp,n-am avut internet.Sper ca totul e ok la tine ,te pusi:)

mirela spunea...

Frumoasa prezentare,felicitari!!!!super,,,pupp si weekend fain!!!

pansy spunea...

wouwww!ce prezentare !

Doinitza`s cakes spunea...

Alice ,sigur ca sunt de acord,multumesc de vizita si de aprecieri esti draguta si poti sa-mi spui Doinitza

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi Surac dar fac totul pe fuga si nu apuc mare lucru sa ornez sau sa pozez,ca astia ai mei mor de foame si n-au rabdare:-)))Weekend placut!

Doinitza`s cakes spunea...

Cakeni sigur ca e ok la mine ,m-am ingrijorat pe unde ai disparut,ca n-ai mai postat nimic,ma bucur ca esti bine,pupicei

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc, Mirela si tie la fel,pupicei

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy,a mele-s get beget romanesti,nu ma am cu chinezariile sau italienestile ma pricep doar la lucruri mai simple,te pupic