miercuri, 20 aprilie 2011

Macaroane cu varza de post

O reteta foarte,foarte simpla la indemana orcui .

INGREDIENTE:500gr macaroane,3lg ulei,o varza murata sau proaspata mai mica,putin piper,boia,cimbru,sare,2lg bulion de casa 

Se pun macaroanele la fiert in apa cu sare si putin ulei(ca sa nu se lipeasca),apoi se strecoara si se limpezesc sub jet de apa rece.Separat varza se taie fideluta,si se pune pe foc, la calit in ulei,cateva minute,cat sa se inmoaie,adaugam si  bulionul,apoi o lasam sa fiarba putin si punem codimentele dupa gustul fiecaruia

5 comentarii:

Alexandrina spunea...

Paste fericit alaturi de cei dragi!

Nely spunea...

Lumina invierii Domnului nostru Isus Hristos sa va lumineze fiecare clipa din fiecare zi! PASTE FERICIT!

Doinitza`s cakes spunea...

si voua Nely si Alexandrina,sa ne bucuram de sarbatoarea sfanta,multumesc,pupicei

Miodrag Surac spunea...

Buna Doinitza, am revenit la sarbatori intodeauna am mult de lucru la un restaurant. Imi place cum ai facut super...O seara placuta...

Doinitza`s cakes spunea...

Am incercat sa lucrez si eu in domeniu dar astia lucreaza de sarbatori non stop n-ai vreme nici sa sufli,multumesc Surac