duminică, 3 aprilie 2011

Prajitura Noapte Venetiana


INGREDIENTE:
Blat1:6albusuri,6lg zahar,100gr nuca de cocos,3lg faina,1 praf de copt 

Blat2: 4oua ,4lg faina,4lg zahar,2lg cacao,1 praf de copt 

Crema: 6 galbenusuri,150gr zahar,5lg lapte,200gr unt,1 esenta vanilie,200ml frisca 

Glazura: 150gr ciocolata,100ml frisca 

Se bat albusurile cu putina sare si cu cele 6 lg de zahar,pana stau batz,apoi se pune nuca de cocos,faina si praful de copt,amestecand usor de sus in jos sa nu se lase spuma,se pune intr-o tava de 25/30 cm hartie de copt si se toarna compozitia,apoi deasupra se toarna blatul 2(albusurile se bat impreuna cu zaharul si un pic de sare,pana stau batz apoi se adauga galbenusurile,iar se mixeaza,apoi cacao,mixam si la sfarsit faina si praful de copt,amestecand usor de sus in jos) Se dau la cuptorul incalzit dinainte,compozitiile nu se amesteca
La crema,se freaca bine margarina ,separat galbenusurile ,zaharul si laptele,se pun pe baie de abur,pana se face un sirop mai grosut,apoi dupa racire se amesteca cu aceasta.  Peste blaturile racite se intande crema,mie mi se pare prea putina crema si o imbunatatesc putin prajitura,punand si un strat de frisca(200 de ml),apoi punem glazura de ciocolata dupa imaginatia fiecaruia
La glazura punem frisca si ciocolata bucatele si o lasam pe foc pana se topeste ciocolata,atentie!!!sa nu fiarba,
Eu am aranjat glazura sub forma de grilaj si in spatiile formate am presarat nuca de cocos colorata 
Pot sa va asigur ca e o prajitura rafinata.

24 comentarii:

Tudor Elena Cristina.... spunea...

cred si eu.......!!!!.la cum arataaaa!!!!!!!!portia mea unde i???pupici

mirela spunea...

Dar portia mea?????o am si eu in lista de asteptare,,,,,cred ca-i tare buna dupa cum arata,,,,yamiii,,,,da acu vin la tine,,,puppp si o seara frumoasa!!!

Ana Maria Ciolacu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Reka spunea...

Si eu vreau!!!! Ce as manca prajitura ta plimbandu-ma pe strazile venetiene!!!!

Micul spunea...

Arata superb.Mi-ai facut o pofta de nu pot sa-ti spun.

Miodrag Surac spunea...

Ce frumos nume, dar se prajitura arata super,ce romantica esti vezi ce face nora sa nu dispara intro noapte in venetia, se supara fiul meu, ha...ha...ha.are mama grija,sper...Pa

Doinitza`s cakes spunea...

Me and you,portia ta e la frigider,vino repede pana nu o devoram :-))))pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Mirela,pe tine trebuie sa te invit la fiecare prajiturica pe care o fac,ca esti o pofticiosa mica :-))))pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Ana poti sa indraznesti ca-i buna ,merita executata si devorata cum am mai spus,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Nu trebuie sa mergi asa departe ,vino la Zalau,pupic

Doinitza`s cakes spunea...

Micul,pai sa va fac si eu pofta ,numai voi sa-mi faceti mie,nu-i corect,pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Surac,la ceva is buna si eu,ma refer la prajituri,da are mama grija de toate,esti pus pe glume :-)))

Miodrag Surac spunea...

Ce sa fac Doinitza, omul trebuie sa si glumeasca, plictiseala mare, sunt la regim, acuma fac retete fara sa le gust, astept sa intre in vacanta mare baiatul si o taiam spre Germania...Pa.

Petronela spunea...

Felicitari pentru romantica prajitura iar ideea cu frisca deasupra e super (stii ca sant fan de frisca)scuze pentru intarzierea cu care am raspuns la mesaje!!!Daca m-ai scuzat te astept la o felie de tort...
Osaptamana buna si te-am pupat!!!

Alice spunea...

vreau si eu o felie....

Doinitza`s cakes spunea...

Surac ,cred ca trebuie sa fie terorizant sa pregatesti si sa nu gusti,pt mine asa ar fi,papa

Doinitza`s cakes spunea...

Petronela ,m-am servit cu o capsunica cu ciocolata,iti multumesc eu pun putina frisca aproape in fiecare prajitura ca o face parca mai aromata si mai pufoasa,la fel pupici

Doinitza`s cakes spunea...

Alice si doua ca esti tare dulce,pupic

Gabriela spunea...

oooo...ce bine arata prajitura ta,m-as baga si eu la o feliuta dar e post si nu pot,dar am sa o fac si eu cat de curand!o zi buna ,te pupik!

Doinitza`s cakes spunea...

Gabriela sunt o gramada de prajituri de post foarte faine,eu tin miercurea si vinerea,asa ca duminica fac de dulce,sa o faci ca-i foarte buna,pupici

pansy spunea...

ma doinitza,eu am fost la venetia da' asa o prajitura n-am vazut !aia nu stiu sa faca prajituri ca noi !ti-o spun sigur.3 saptamini am stat in italia.

Doinitza`s cakes spunea...

bine tu Pansy,nu oricine poate :-)))te tuc

Anonim spunea...

La blatul maro nu mai adaugati faina.
Faceti blat din 4 oua 4 linguri de cacao 1/2 praf de copt si turnati peste comp.de cocos.E mult mai pufos.
Pofta buna !

Doinitza`s cakes spunea...

Anonim,mersi de sfat, am sa tin cont data viitoare