joi, 7 iulie 2011

Socata

INGREDIENTE: 5 flori proaspete,1kg zahar,doua lamai  

Intr-un borcan de 5 litri se pune zaharul topit in putina apa,apoi se adauga florile ,o lamaie taiata felii si se completeaza cu apa,pana sus ,de la cealalta lamaie se stoarce sucul deasupra,se acopera cu un tifon si se lasa la loc insorit,vreo doua ,trei zile,se mai invarte din cand in cand in el cu o lingura de lemn,eu nu pun drojdie ca oricum fermenteaza,cand observam ca pisca putin ,ca apa minerala,se strecoara in sticle si se da la frigider. E un suc natural si cu cuburi de gheata ,vara, e o placere sa-l savurezi

8 comentarii:

camy spunea...

mmmm deja mi s-a facut sete :)):*

Doinitza`s cakes spunea...

Din pacate, nu mai am ,sa te invit ,ca s-au terminat florile de soc ,dar la anul cu toata placerea,Camy

giovanna spunea...

yummy... tare bunaaa

camy spunea...

hmmm cat timp ma uitam pe reteta de socata vedeam in partea dreapta slide-ul cu niste prajituri "foarte atragatoare":)) ai postate retele la ele? ca eu parca nu le-am vazut:-?:*

Doinitza`s cakes spunea...

Giovanna tu dai viata torturilor,dar vad ca-ti plac si prajiturile,n-ai cochetat si cu ele?mersi ,te pusi

Doinitza`s cakes spunea...

Da ,Camy ,daca nu le-ai gasit la prajituri,cauta la dulciuri si trebuie sa gasesti retetele care-ti plac,daca incerci vreuna,vreau sa-mi spui daca ti-a reusit s-au daca ai intrebari ,iti raspund,cu drag,pupik

Ana Maria Ciolacu spunea...

Ador socata... Inca mai am din concentratul facut acum vreo luna si un pic. A fermentat usor si acum cand il diluez are gust de socata proaspata. :)) Pupici !

Doinitza`s cakes spunea...

Ana,l-ai fact punand mai mult zahar,nu? si noua ne place,pupik