joi, 8 martie 2012

Tort cu Minnie




LA MULTI ANI !!! tuturor doamnelor si o primavara frumoasa.
De 8 martie,ne-am inteles cu cativa colegi ,sa organizam o mica petrecere la servici,sa se simta putin,aerul de sarbatoare :),asa ca am facut un tortulet cu Minnie,care daruieste cateva flori,sa ne insenineze ziua noastra ,a doamnelor ,care impart in fiecare zi,cu familia,colegii,prietenii,dragostea din sufletul lor,desertul a fost primit ,foarte bine,chiar daca a fost facut in graba si din cauza lui am intarziat o ora ,la munca,totusi a meritat

10 comentarii:

Anonim spunea...

Taaare frumos!Felicitari tie si tuturor femeilor,sa avem numai primavara in suflete si in viata!Viorica Petrovici

Timea spunea...

Foarte frumos! ce frumoasa e minnie :).

felis spunea...

Simpatic si vesel!!...

Maria spunea...

Doamne ce minunatie de tort:)!!!!!

sara & Miki spunea...

Minunata zi de sarbatoare cu un tort pe masura! Pup!

Doinitza`s cakes spunea...

Viorica,mersi si sa dea Domnul sa avem

Doinitza`s cakes spunea...

Timea,nici nu-ti imaginezi cu ce viteza am facut-o ,eram schimbul doi si trebuia sa fug la munca si eram deja in contratimp,of of!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Felis,asa am si vrut sa fie,vesel si dulceeeee

Doinitza`s cakes spunea...

Maria,tare demult mi-am dorit s-o fac pe Minnie,uite ca a venit si randul ei

Doinitza`s cakes spunea...

Sara si Miki,imi plac desenele animate asa ca profit de orice ocazie :)