duminică, 22 iulie 2012

Tort "Mica sirena Ariel si prietenii sai"





Pentru printesa de 11 anisori ,Larisa, fetita prietenei mele Gaby, micuta sirena, racul Sebastian si pestisorul Flouder,pentru ca si i-a dorit tare mult, ma bucur ca a fost o surpriza, nu se astepta ca mama ei sa-i faca un tortulet si inca unul pe care l-a visat ea demult, sa cresti mare si cumintica, sa o asculti pe mami LA MULTI ANI!!!!!!! si uite ca m-am tinut de promisiune, l-am postat cred ca esti multumita :)) M-a impresionat faptul ca nu a impartit sirena si celelate personaje cu prietenii ei ,i-a pus intr-o cutiuta, sa-i pastreze ,ca amintire, draga de ea, atat de mult i-au placut, gestul acesta mi-a umplut inima de bucurie, inseamna, ca n-am muncit degeaba :). Tortul e din blat de pandispan ,interiorul diplomat de piersici,decorul e din pasta de zahar la fel si figurinele.

0 comentarii: