vineri, 29 martie 2013

Tort Bust de barbat +18



Cel mai deochiat ,tort al meu, realizat un pic mai greu, pentru ca mi-a luat ceva timp sa fac gruparile de muschi, doar facea sala tipu asta al meu :) Trei fete ,puse pe sotii s-au gandit sa-i faca prietenei lor, care implineste 19 ani, o surpriza mai traznita si si-au pus ochii pe un tort ,de pe un anume site( nu stiu exact care), mi-au trimis poza si m-au rugat sa-l fac, sper sa fi fost multumite. M-am gandit sa nu pun acel "ceva" acolo in partea de jos, dar ma gandesc, ca nu ar fi fost multumite domnisoarele, asa ca l-am executat ca in fotografia respectiva, sa nu ma criticati :), e o comanda si atat.
La multi ani ! Alexandra, sa fii iubita si sa iubesti din suflet si nu uita traieste-ti tineretea,  e cel mai frumos dar ,pe care ti-l daruieste Dumnezeu, sa ramai la fel de frumoasa asa cum te stiu eu

0 comentarii: