joi, 2 mai 2013

Tort cu bujori







Am realizat acest tort ,pentru, o domnisoara, tare draguta, pe nume ,Ioana,care a implinit 14 anisori m-am descurcat ,mai greu ,pentru ca ,trebuia sa fac pauze, deorece  am fost bolnavioara si inca nu m-am refacut suficient, obosesc foarte usor , dar am fost multumita de rezultat la fel si sarbatorita.. Tortul ,e de 25 de persoane, ,din blat de cacao, interior diplomat de ciocolata, iar decorul din pasta de zahar,la fel si aranjamentul floral, marginile sunt ornate cu royal.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hristos a inviat !!!!Un Paste fericit alaturi de cei dragi! Torina

Doinitza`s cakes spunea...

Adevarat a inviat!Mersi, Anonim, mi-ar place sa-ti stiu si numele, o primavara plina de bucurii!

Torina spunea...

Probabil nu ai observat ca m-am semnat de fiecare data ,numele meu este TORINA.

Doinitza`s cakes spunea...

Scuze ,eu am crezut ,ca mie-mi spui asa ,m-am gandit ca ai inteles numele meu gresit, ce chestie haioasa, mai facut sa rad, ma bucur sa te cunosc ,Torina, e un nume interesant :)o saptamana frumoasa sa ai