luni, 6 septembrie 2010

premii

Am primit din nou de la criticul meu culinar Pansy, doua premii,sunt onorata,pentru ca-si aduce aminte si de mine,iar fiindca vine de la ea ma bucura nespus
iar de la Petit Foury,nu mai vorbesc ,inseamna ca m-am ridicat la inaltime,hihihi,de multe ori as vrea sa premiez si eu dar imi place sa gasesc pe net eu insumi premii interesante si hazlii,iar daca nu am timp sa caut,nu mai premiez pe nimeni,desi sunt o gramada care merita din plin laude si plecaciuni,din partea mea pt.arta pe care o presteaza pe blog,pt.ca pana la urma ce faceti e o arta,nu?                                               

3 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Anamika:The Sugarcrafter spunea...

Hi
You have a flair for creativity....nice to pick some ideas here.

Doinitza`s cakes spunea...

Thank you very much Anamika