marți, 10 ianuarie 2012

Pasta de lapte praf

INGREDIENTE:o lg de zahar pudra,o lg de lapte praf,cateva picaturi de apa sau colorant,2-3picaturi de ulei

Am vazut tot felul de retete de pasta,care mai de care mai grele,eu o fac pe cea mai simpla de 18 ani,mi-a reusit de fiecare data,nu se crapa,se lucreaza usor,e pasta ideala Se pun atatea linguri in functie de cantitatea de pasta dorita ,atat de zahar cat si de lapte praf,iar picaturile de apa trebuie sa fie putine,pentru ca pasta absoarbe lichidul si se inmoaie prea tare,daca vi se intampla asta,nu-i nici un necaz,nu se strica trebuie sa puneti inca putin lapte praf si putin zahar pudra,daca o vreti colorata,puneti de la inceput in loc de apa ,picaturile din colorant lichid.Eu folosesc tot felul de lapte praf,Malita,Raraul si cu cel de bebe am facut si mi-a iesit.Fetitei mele i place mai mult asta,dar incet s-o impacat si cu cea de zahar.Am uitat sa specific,ca picaturile de ulei,dau luciu pastei si se pun la sfarsit,la fel si mainile,se ung cu ulei,daca vi se intampla sa se lipeasca pasta,inseamna ca laptele praf nu-i de calitate,atunci intre doua folii de celofan,se poate intinde foarte usor

2 comentarii:

Maria spunea...

Mersi pentru reteta aceasta,o sa incerc si eu,eu folosesc tot o reteta de pasta cu lapte praf dar fac un sirop din zahar si apa,aceeasta mi se pare mai usoara de facut...pupici

Doinitza`s cakes spunea...

E tare usor de facut ,eu o folosesc de 18 ani,Maria