sâmbătă, 29 septembrie 2012

Tort majorat cu trandafiri si cale

Am avut de realizat un tort sub forma de lacrimi sau picaturi ,ma rog ceva asemanator, a fost mai dificil,sa-l decupez, din doua dreptunghiuri si sa fie de 40 de persoane,dar rezultatul a fost pe placul sarbatoritei si a invitatilor, mi-a comfirmat a doua zi,  imi pare asa de rau ca n-am  poze mai reusite, camera mea digitala doar asa le scoate, pe timp de noapte.
                                                                   
                                                                                   

6 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Foarte frumos!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,Fancy,pupici

pansy spunea...

Ce te-ai mai specializat,Doinitzo draga!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Pansy,iubita ,esti o dulce

Unknown spunea...

Ce frumos arata, superb!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc ,Paula esti tare draguta