sâmbătă, 27 octombrie 2012

Savarine



Ingredientele ,pe care le-am folosit si formele mele de silicon ce le-am primit cadou de la fetita mea,sunt tare dragalase dar mi-ar mai trebui inca vreo 10, am sa mi le cumpar,pt ca sunt foarte usor de folosit
INGREDIENTE
Aluat:  6oua, 6lg de zahar, 6lg pesmet,  1lg faina, un pic de sare

Sirop:  300ml apa, 1 esenta rom, 6lg zahar 

Decor:  300ml frisca  

La aluat ,se mixeaza albusurile cu zaharul si cu sarea, pana stau batz, se adauga galbenusurile, mixam, apoi pinem pesmetul , faina si amestecam de sus in jos, pana se incorporeaza  acestea, se toarna in forme speciale de savarine, cam trei sferturi din forma si se dau la cuptorul preincalzit. Eu am formele din silicon ,si nu trebuie unse cu ulei, dar cele de tabla , trebuie unse cu ulei si pudrate cu faina . Dupa ce se coc ,se face testul cu scobitoarea, daca nu se ia pe ea, atunci inseamna ca sunt suficient de coapte, se scot din forme si se dau prin sirop.
La sirop amestecam  toate ingredientele impreuna,pana se topeste zaharul, dupa ce se insiropeaza foarte bine, li se taie un capacel. 
Separat mixam frisca si decoram dupa bunul plac, al fiecaruia, apoi picuram putin topping de macese, ca-i putin acrisor Sunt un deliciu, ca la cofetarie

15 comentarii:

mirela spunea...

Vreau si eu,vreau si euuuuuu!!!!!pu[ppp!!!!!!

felis spunea...

Wow... de cand nu am mai facut savarine!!!... ce mult a trecut!!!.. Mi-ai facut pofta!

Unknown spunea...

Arata tare bine, mi-e pofta si mie de-o savrina acum :)

Doinitza`s cakes spunea...

Mirelus, te astept , sa nu intarzii :)))

Doinitza`s cakes spunea...

Felis, eu le-am facut pt prima data, deoarece nu am avut formele necesare, dar au iesit de milioane, te invit si pe tine

Doinitza`s cakes spunea...

Paula, imi pare rau , ca ti-am facut pofta,dar le ador,vino si tu, iti pot spune ca in sfarsit am mancat pe saturate :)))

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sunt prajiturile copilariei.Pup!

Doinitza`s cakes spunea...

DiaMar, mami nu stia sa le faca,s-au nici nu a incercat pt ca nu si-a luat forme,la restul de prajituri era as,dar imi cumparam de la cofetarie si nu ma mai saturam de ele,deci pot sa le numesc si eu prajiturile copilariei,alaturi de lamaita si indiene,pupici

Reka spunea...

Le ador, pur si simplu imi plac foarte-foarte mult!!!! N-am mai vazut pe nimeni sa faca savarine!!!! Felicitari!!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc, Reka si eu le ador,pupici

Aurica spunea...

hhhmmmm, cat de suculente, apetisante, dulci si foarte savuroase pot fi aceste savarinesinu numai, arata excelent :D

Doinitza`s cakes spunea...

Sunt insiropate, la maxim, crede-ma , Aurica, altfel n-ar fi savarine, mersi

Anonim spunea...

Sometimes single mothers and couples may encounter such
situations wherein childhood becomes impossible for them.
As an individual, a nonprofit organization, or a company, you can truly make a difference.
Being a parent is a fulfilling and rewarding experience.


Also visit my weblog; adoption services (www.warstoys.com)

Anonim spunea...

So, it seems that android phones are becoming popular day by day.
It has the best download manager compared with other mobile browsers.
Watch movies, play games, and download a GPS app or two if you.


My site Jurassic Park Builder Hack

Anonim spunea...

I'm extremeky inspired together ith your wrtiting skills and also with thee
format for your blog. Is this a paod topic or did you customize it your self?

Either way keep up the excellent high quality writing,
it is rare to peer a nice weblog likee this one these days..


Here is mmy blog post - PayPal capital loans