sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Tort Inimioare de ciocolata si trandafiri rosii


Azi, nepoata prietenei mele ,Onorica Abrudan, Cristina si-a sarbatorit ziua de nastere, fratele meu, a vrut sa-i faca un cadou mai deosebit, asa ca i-a comandat acest tort, surioarei lui, adica mie :)), nu stia exact ce-o sa-i placa, avea mai multe variante, a tinut cont de parerea mea si am inteles ca le-a placut tare mult, cand i l-am dus ,sarbatorita a fost tare incantata, iar prietena mea, m-a sunt si mi-a zis ca a facut senzatie  ca vor sa-si faca poze cu acesta si ca mai vor inca unul pe sambata viitoare, fireste ca m-am bucurat. Tortul e din pandispan alb, crema diplomat de ciocolata, insiropat cu rom,  exteriorul e din pasta de ciocolata, iar trandafirii, frunzulitele si fundita, din pasta de zahar, a fost pentru 20 de persoane.

15 comentarii:

mirela spunea...

Foarte frumos!!!pupiciiiii!!!

Mirela spunea...

Foarte frumos tortul,cred ca este si foarte bun.

milica spunea...

O adevarata opera de arta.Felicitari!!!

Diana spunea...

superb tortul!

Roswitha spunea...

Felicitari Doinitza, esti din ce in ce mai bine, ma bucur enorm pentru tine. Te sarut!

Doinitza`s cakes spunea...

Mirela, iti multumesc,iubita,te pupik si eu

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Mirela, daca este bun ar trebui sa intrebi, sarbatorita :), mie mi-a dat de inteles, ca le-a placut

Doinitza`s cakes spunea...

Milica, se putea si mai bine, iti multumesc

Doinitza`s cakes spunea...

Diana, esti tare draguta, multumiri

Doinitza`s cakes spunea...

Roswitha, ti-am mai spus , ca ma impulsionezi, te pupik dulce

Doinitza`s cakes spunea...

Mirela, iti multumesc,iubita,te pupik si eu

pansy spunea...

Pe masura ce trece timpul torturile tale sunt tot mai aratoase.Cred ca a fost si delicios!

Anonim spunea...

cat ar costa un tort ca acesta ?

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,Pansy, tu sti tare bine sa faci un compliment,da asa a spus gazda ,ca i-a placut,mersi, pupicei

Doinitza`s cakes spunea...

Anonim, poti sa ma intrebi am nr de telefon, sus pe pagina de la blog si email, iti raspund cu mare placere :)